پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارگزارش باکس افیس هفتگی . ۶-۸ مارچ

گزارش باکس افیس هفتگی . ۶-۸ مارچ

اخبار هنری : در باکس افیس این هفته انیمیشن جدید پیکسار یعنی انوارد صدر نشین باکس افیس شد و افتتاحیه ی داخلی خوب ۴۱ میلیونی(یکم از پیش بینی های ۴۵ میلیونی پایین تر) و اما افتتاحیه ی جهانی ناامید کننده ی ۷۰ میلیونی رو تجربه کرد . این اثر پایین ترین افتتاحیه ی جهانی تاریخ پیکار را داشت اما در نظر داریم که به دلیل ویروس کورونا ، همچنان فیلم در اکثر کشور های آسیایی از جمل چین اکران نشده و باید دید پس از آرام تر شدن اوضاع چگونه در آن کشور ها عمل خواهد کرد . اما مشکل این است که بودجه ی فیلم ۲۰۰ میلیون بوده که اگر فیلم افت فروشی در حد امثال فروزن و فروزن ۲ و زوتوپیا نداشته باشد به احتمال زیاد به یک باکس افیس بمب تبدیل می‌شود .

Onward

فیلم موفق اینویسبل من افت فروش خوب ۴۷٪ را تجربه کرد و رتبه ی دوم هفته را گرفت و فروش داخلی و جهانی اش را به ترتیب به ۵۳ میلیون و ۹۵ میلیون دلار رساند . این فیلم روی بودجه ی تنها ۷ میلیون ساخته شده و تا این لحظه سود اور ترین فیلم سال بوده است .

Invisible Man

در همین حال لایو اکشن سونیک د هجهاگ همچنان با سرعت میتازد و فروش داخلی و جهانی اش را به ترتیب به مرز های ۱۴۰ میلیون و ۲۹۵ میلیون عبور داد ، فیلم بزودی از مرز ۳۰۰ میلیون عبور می‌کند و احتمالا فروش جهانی نهایی ای حدود ۴۰۰ میلیون خواهد داشت .

Sonic The HedgeHog

در نهایت ، بردز او پری در طول ۷ روز گذشته موفق شد ۷ میلیون دیگر بدست آورد و فروش جهانی اش را از ۱۸۸ میلیون هفته ی پیش به ۱۹۶ میلیون رساند ، فیلم به ۲۱۰ میلیون شاید نرسد ، اما تا هفته ی آینده از مرز ۲۰۰ میلیون عبور خواهد کرد . فروش داخلی فیلم هم از مرز ۸۰ میلیون عبور کرد .

Birds Of Prey

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط