شنبه, آوریل 20, 2024
خانهنوستالژیگزیده‌ای از لحظات خاطره انگیز رایان گاسلینگ به بهانه تولد ۳۹ سالگی...

گزیده‌ای از لحظات خاطره انگیز رایان گاسلینگ به بهانه تولد ۳۹ سالگی او

اخبار هنری : امروزه برای نام بردن از بازیگران بزرگ هالیوود معمولا به لیست جوایز اسکار رجوع میشود. اگرچه این جوایز گاهی معیار مناسبی تلقی میگردند، اما نباید فراموش کرد که بازیگران با استعدادی هستند که علیرغم لیاقتشان تا کنون در دریافت اسکار ناکام مانده‌اند.

بی شک، رایان گاسلینگ یکی از این نام‌هاست. استعداد بازیگری گاسلینگ بر هیچکس پوشیده نیست. نقش آفرینی‌های درون گرا و دمدمی مزاج، در کنار عاشقانه‌های جذاب او فراموش نشدنی‌اند. چهره فتوژنیک و جذاب گاسلینگ مکمل نقش‌های به ماندنی اوست. گاسلینگ در سال‌های اخیر گزیده کار شده است و به نظر میرسد در آینده‌ای نه چندان دور کلکسیون افتخارات سینمایی‌اش کامل گردد.

جالب است بدانید، دلیل انتخاب رایان گاسلینگ برای فیلم “The Notebook” این بود که به نظر کارگردان او بازیگر جذابی نبود. گاسلینگ در این مورد می‌گوید: “زمانی که به آنجا رسیدم کارگردان به من نگاه کرد و گفت می‌خواهم برای این نقش تو را انتخاب کنم زیرا مانند بازیگران دیگر هالیوود جذاب و باحال نیستی و یک پسر معمولی هستی!”

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط