شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخباریک جایزه جدید برای «رونا مادر عظیم»

یک جایزه جدید برای «رونا مادر عظیم»

اخبار هنری : در مراسمی در مقر یونسکو در پاریس؛ جایزه تنوع فرهنگی آسیاپاسفیک به جمشید محمودی برای فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» با نام بین المللی «رونا مادر عظیم» رسید.

برای این فیلم در یونسکو سه نمایش در سه روز متوالی در نظر گرفته شده بود که پس از پایان هر نمایش جمشید محمودی کارگردان فیلم به سوالات حاضران پاسخ داد و در روز سوم جایزه تنوع فرهنگی آسیاپاسفیک به وی اهدا شد.

مراسم پایانی سیزدهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک پنجشنبه ۳۰ آبان در استرالیا برگزار اما جایزه بخش تنوع فرهنگی آن در پاریس اهدا شد.

محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی، سعید چنگیزیان و علی‌رضا استادی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط