پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبار۱۰ نظریه درباره اونجرز ۵ (Avengers5)چیزهایی که می خواهیم در دنباله بعدی...

۱۰ نظریه درباره اونجرز ۵ (Avengers5)چیزهایی که می خواهیم در دنباله بعدی ببینیم

اخبار هنری: اکنون که دیگر فاز سوم مارول با فیلم انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) به پایان رسید احتمالا مردم مشتاقانه منتظر شروع فاز چهارم مارول هستند.

Marvel Studios چیزهای زیادی را برای ما فراهم کرده است تا منتظر باشیم، با اعلام یک نمایش ده فیلم و نمایش های +Disney که تا دو سال آینده به طول می انجامد ، فاز چهار را تشکیل می دهد و حتی یک نگاه اجمالی به ما می دهد که در فاز پنج چه باید انتظار داشت.

نکته قابل توجه غایب بودن فیلم دیگری از Avengers است، گرچه کوین فایگی، مدیر MCU، تأیید کرد که در واقع Avengers 5 در کار وجود دارد، با تیمی که بسیار متفاوت از آن چیزی است که ما در طول یک دهه گذشته شاهد آن بودیم.طبق گفته فایگی، ترکیب جدید Avengers 5 شامل بعضی از افراد است که شما قبلاً آنها را دیده اید و افرادی که هنوز آنها را ندیده اید.

MCUپس از گذراندن سه مرحله اول خود ، به آرامی در چقدر مخاطبان خود را تحمل می کند ، به نظر می رسد فاز چهارم MCU تقریباً به یک جوش کامل رسیده است ، با عناوینی که به نظر می رسد کاملاً عجیب و غریب و عجیب و غریب است. در کتابهای طنز ، از WandaVision و Doctor Strange در Multiverse Madness گرفته تا Thor: Love and Thunder امکان پذیر است.

فیلم بزرگ بعدی تیم MCU می تواند بسیار خوب حاوی جهش و واقعیت های متناوب باشد و امکانات داستان پردازی را برای Avengers 5 تقریبا نامحدود کند.با این حال، ما هنوز نمی دانیم که فیلم بعدی انتقام جویان چه شکلی خواهد بود یا چه زمانی وارد سینماها می شود.

مارول در یازده سال گذشته ثابت کرده است که می تواند بازیگران بسیار خوبی را برای شخصیت ها انتخاب کند، داستان های پر مخاطب داشته باشد و روایت های عجیبی از کمیک بوک ها را به نمایش در آورد.

اکنون که استودیو فیلمسازی مارول اعتماد به نفس طرفداران خود را به دست آورده، می تواند در دهه پیش رو بسیار بهتر و عمیق تر شود و از سویی می تواند متزلزل تر شود.

بنابراین احتمالاً حداقل چند سال دیگر تا تولید Avengers 5 فاصله هست. در اینجا ما به ده نظریه می پردازیم که ممکن است در Avengers5 اتفاق بیفتد.

۱_زمانی برای تکان دادن تیم

ضربه نهایی تانوس در پایان انتقام جویان: جنگ ابدیت فقط نیمی از جهان را از بین برد، اما افرادی که دارای قدرت هستند، پایان کوتاه این چیز را رقم زدند.

بیش از نیمی از قهرمانان MCU در پایان فیلم جنگ ابدیت خاکستر شدند و فقط انتقام جویان اصلی یعنی ایرون من، کاپیتان آمریکا، ثور، هالک، هاکای و بلک ویدو به علاوه یک زن و شوهر زنده ماندند تا همه چیز را در (Endgame) درست کنند.

همانطور که ترکیب اصلی انتقام جویان بسیار شگفت انگیز و نمادین بود، در تضاد کامل با یک جهان سینمایی قرار دارد که با هر کلمه ای که از دهان کوین فایگی بیرون می آید، متنوع تر می شود. با فیلم های آینده مانند The Eternals ، Shang-Chi و Legend of the Ten Rings و Blade و همچنین سریال های تلویزیونی Disney Plus مانند Ms.Marvel و She-Hulk، مراحل بعدی MCU را تشکیل می دهد و بسیار زیبا به نظر می رسند متفاوت تر از مواردی که قبلاً دیده ایم، تقریباً هر لحظه آن را می توانید تصور کنید. با استفاده از آرایش فعلی MCU، بسیار تکان دهنده خواهد بود اگر فیلم بعدی انتقام جویان شامل مردان و زنان و افراد مختلف دیگر باشد، همین طور در جبهه منفی.

اما اختلافات بین ترکیب بعدی انتقام و قبلی انتقام جویان ممکن است در هویت شخصیت ها مشخص نشود. MCU با شش قهرمان شروع کرد که توانایی های آنها بسیار بالا بود تا بتوانند به خوبی مبارزه کنند و به خوبی از پس حریف هایشان بربیایند، اما از آن زمان به بعد، ما با قهرمانان و شرورهایی با استعدادهای بسیار گسترده تری، از جادویی تا مکانیکی روبرو شده ایم. تیم بعدی انتقام جویان مطمئناً هنوز هم سهم نسبتاً خوبی از هنرمندان رزمی و ضربات سنگین دارد، اما احتمالاً این فقط آغاز توانایی های این گروه خواهد بود.

۲- انتقام جویان جوان می آیند

در سال ۲۰۱۸، در جریان تور مطبوعاتی برای مرد مورچه ای و زنبور Ant-Man) (And The Wasp، کوین فایگی خاطرنشان کرد که MCU در حال بذر ریختن برای یک فیلم برای انتقام جویان جوان (Young Avengers) است. به نظر می رسد که این بذرها خیلی سریع جوانه زدند، با چندین اعلامیه ای که اخیرا پخش شد معلوم شد که که این انتقام جویان جوان در فاز پنجم MCU وارد خواهند شد.

در کتاب های کمیک آمده که ترکیب اولیه تیم ابرقهرمانی جوان ها این افراد هستند: پسر آهنی (Iron Lad)، هالکلینگ (Hulkling)، ویکان (Wiccan) و میهن دوست (Patriot) که آنها در ادامه به کیت بیشاپ (Kate Bishop) پیوستند.

در ادامه کسی لانگ دختر اسکات لانگ (مرد مورچه ای) شنل هاکای را پیدا می کند همینطور رد پای پدر خود را هم می بیند که از اندازه پا های او مشخص است و او به دنبال آنها می رود. اما حالا با ملحق شدن ثور به نگهبانان کهکشان به نظر می رسد MCU می خواهد بین ابرقهرمانان اصلی انحرافی ایجاد کند.

در حالی که نسخه نوجوان کسی لانگ در حال حاضر در انتقام جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) معرفی شده است و کیت بیشوپ روی پرده تلویزیونی هاکای قرار می گیرد، MCU هنوز در مورد ورود هر یک از چهار انتقام جویان جوان حتی هیچ اشاره ای به این موضوع نکرده است.با این وجود حتی در مورد ورود هر یک از چهار انتقامجوی جوان نیز اشاره ای نشده است.

با این حال، مارول فیلمی با نام خانم مارول (Ms.Marvel) با محوریت کامالا خان (Kamala Khan) ابرقهرمانی آمریکایی پاکستانی و آمریکایی را اعلام ساخت کرده است، و اکنون سر و صدا هایی در مورد نمایش فیلم خانم مارول است ابرقهرمان همجنسگرا آمریکای لاتین، هرچند که هنوز این موضوع تایید نشده است.

همه شخصیت های MCU برای انتقام جویان جوان مناسب است، و با اضافه شدن یک قهرمان زن دیگر مثلا ،a.k.a Ironheart ، Riri Williams که البته شاید یکی از این ابر قهرمان ها به این تیم اضافه شوند-و یکی از قهرمانان مرد در کمیک ها، این یک بررسی کامل از ترکیب اصلی Young Avengers بود که شامل پنج مرد و یک زن بود.

به احتمال زیاد، این انتقام جویان جوان جای تیم اصلی انتقام جویان را نمی گیرند، بلکه در کنار آنها می جنگند، تقریبا تا زمان مرگ انتقام جویان اصلی.

معرفی آنها می تواند یک انرژی خوب را به MCU بدهد، که ممکن است پس از خروج ناگهانی مرد عنکبوتی Spider-Man تام هالند (Tom Holland)، مورد استقبال ویژه قرار گیرد.

۳- سرانجام،جهش یافته ها فرا می رسند

اکنون تصور کردن این چیز دشوار است، اما روزی زمانی وجود داشت که مرد آهنی، ثور و کاپیتان آمریکا قهرمانان درجه دوم به حساب بیایند.

یکی از دلایلی که MCU روی این کاراکتر ها زوم می کند مثل شخصیت های محبوب تری مانند Spider-Man و Wolverine، به این دلیل است که مارول دیگر حق استفاده از برخی شخصیت های محبوب خود را ندارد – آنها را در دهه ۹۰ میلادی برای جلوگیری از ورشکستگی به صورت جزئی در بازار فروختند.

حالا، در حالی که Sony در تلاش است تا مرد عنکبوتی را بازپس گیری کند، Wolverine و بقیه افراد X-Men پس از کسب کمپانی Fox توسط Disney، دوباره در اختیار مارول قرار گرفته اند و آنها مجبور می شوند تا با درون پارچه پیچیده MCU کنار بیایند.

معرفی جهش یافته ها در چنین جهانی کاملاً سخت است – و شخصی که طی ده سال گذشته از راه خود خارج شده است تا از گفتن کلمه “جهش یافته” اجتناب کند – این یک کار هولناک خواهد بود، اما براساس حرفی که کوین فایگی زده است به نظر می رسد که مارول راهی برای انجام این کار دارد.

ورود جهش یافته ها به MCU بسیاری از امکانات قصه گویی را باز می کند، که تعداد آنها می تواند به فیلم انتقام جویان بعدی گره بخورد. تعدادی از رویدادهای مشهور Marvel مثل مردان ایکس که در این مرکز هستند، از جمله House of ، وDecimation.M، Secret Invasion

یا اگر مارول احساس جسورانه ای می کند، همیشه می توانستند مردان ایکس را بهتر از فیلم انتقام جویان معرفی کنند و به آنها فرصت بدهند تا سرانجام منجر به “انتقام جویان در مقابل مردان ایکس” شود.

۴- چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)‌ بالاخره وارد این دنیای سینمایی می شوند

خانواده اول مارول توسط هالیوود زشت شده است، و زمان آن رسیده که همه چیز درست شود مانند مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت انگیز (Fantastic Four). حق چهار شگفت انگیز در دهه ۹۰ به کمپانی Fox فروخته شد و اخیراً توسط Disney خریداری شد.

با این حال، بر خلاف جهش یافته های مارول، که موفق به ادامه زندگی در کمپانی Fox شد، چهار شگفت انگیز تقریباً به نتیجه نرسید، گرفتار شدن میان سه فیلم خوب کمپانی Fox باعث شد که چهار شگفت انگیز میان آنها گم شود. برای یک تیم فوق العاده که دهه ها یکی از ستون فقرات مهم جهان کمیک بوده است، واقعاً غم انگیز است.

حالا که چهار شگفت انگیز به مارول برگشته است، سرانجام استودیو فیلم سازی مارول این فرصت را دارد تا عدالت سینمایی مورد نظر خود را به آنها برگرداند.

کوین فایگی چهار شگفت انگیز را در SDCC اذیت کرد، اما این مسئله را روشن نکرد که آیا او در مورد یک فیلم، یک برنامه تلویزیونی یا چیز دیگری صحبت می کند. حالا که آنها به MCU برگشته اند، دوست دارند ورودی بزرگ را در این جهان سینمایی داشته باشند.

امیدواریم تا زمانی که فیلم انتقام جویان دیگری ساخته شود، چهار شگفت انگیر نه تنها به درستی به MCU معرفی می شوند، بلکه در این مدت فیلمی مستقل از آنها ساخته شود.

۵- چندگانه‌ای گسترده

رها کردن نسخه واقعی MCU از چندگانگی هنوز یک علامت سؤال بزرگ است. در فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home)

پس از اینکه معلوم شد کنسرت توسط میستریو با هنرپیشگی جیک جینلهال (Jake Gyllenhaal) برگزار شده است، میستریو فکر کرد که این multiverse (فرضیه چند جهانی) توسط ضربه تانوس در پایان جنگ بی ابدیت ایجاد شده است، بعید به نظر می رسد که مارول این مقدمات را گذاشته و آن را جعلی نشان دهد، فقط پس از آن دوباره موقعیت خود را معکوس می کند تا بگوییم که در واقع این واقعیت است.

آنچه که قابل قبول تر به نظر می رسد این است که هنوز رویدادهایی که منجر به شکل گیری یا کشف multiverse MCU اتفاق نیفتاده باشد، اما اگر عناوین فیلم های بعدی فاز ۴ نشانه ای باشد، مطمئناً در مورد آن هستند. در دکتر استرنج ۲ (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) که در سال ۲۰۲۱ اکران می شود، multiverse یا باید از قبل وجود داشته باشد، یا در آستانه خلقت قرار داشته باشد. در حالی که الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در دنباله دکتر استرنج با بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) همبازی است، به نظر می رسد که وقایع سریال واندا ویژن (WandaVision) ارتباطی با آن داشته باشد. با این حال، Multiverse وارد MCU می شوند، اما به احتمال زیاد تأثیر عمده ای بر روی فیلم های پیش رو خواهد گذاشت. شخصیت های مرده در یک جهان می توانند در جهان دیگری زنده باشند، افراد شرور می توانند قهرمان شوند و رویدادهای آشنا می توانند کاملاً متفاوت از روشی که شاهد آنها بودیم بازی کنند. تا زمان فیلم بعدی انتقام جویان، ما می توانستیم شخصیت هایی داشته باشیم که با نسخه های جهان متناوب از خود مبارزه می کنند، سفر در زمان کنند و توطئه های شرور که می توانند در ابعاد مختلف موج بزنند.و فکر می کنید که سفر در زمان گیج کننده است.

۶- A-Force می آید

لحظه ای در طول نبرد نهایی انتقام جویان: پایان بازی وجود دارد: که به نظر خوب می رسید، به ویژه بین طرفداران زن تفاوت زیادی داشته است.

کاپیتان مارول با هنرپیشگی بری لارسون (Brie Larson) دستکش ابدیت (Infunt Gauntlet) را از پیتر پارکر می پذیرد، او مجبور است آن را در سراسر میدان نبرد به منظور کوشش در قلمرو کوانتومی و خارج از دسترس تانوس حمل کند.

ارتش تانوس در تلاش برای خنثی کردن او، صفوف خود را محکم می کند، تک تک ابر قهرمانان زن زنده مانده در اطراف کاپیتان مارول برای کمک به پاکسازی مسیر خود، جمع می شوند تک ابر قهرمانان زن زنده مانده در اطراف کاپیتان مارول برای کمک به پاکسازی مسیر خود، جمع می شوند، گره روشنی از کمیک های A-Force که یک تیم انتقام جو که همه اعضا آنها زن هستند.

در حالی که این صحنه ظاهراً قرار بود ادای احترام برای زنان مارول باشد، برای بسیاری از مخاطبان، این احساس آمیخته نشده است، به خصوص با مرگ ناتاشا رومانوف با هنرپیشگی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) که هنوز در ذهن ما تازه است.

از این گذشته، حتی معنی چندانی هم ندارد – چرا همه زنان در وهله اول اینقدر با هم جمع شدند، و چرا آنها تنها کسانی خواهند بود که به کارول دانورس (کاپیتان مارول) کمک می کنند تا چنین وظیفه مهمی را انجام دهد؟ شما فکر می کنید کل جهان در حال تعادل است، حداقل یک زن و شوهر ممکن است قدم بگذارند تا یک دست ببندند.

با این حال، فقط به این دلیل که این صحنه در Endgame به طور کامل خوب نیست، به معنای این نیست که مارول نباید سعی کند دوباره A-Force را زنده کند. فقط لازم است که شخصیت ها و خط داستانی احساس ارگانیک بیشتری داشته باشد تا به اجبار نباشد.

در جنگ بینهایت، هنگامی که اسکارلت ویچ، بیوه سیاه و اوکوی با هم در نیمه شب به جنگ با پروکسیما رفتند، این به این دلیل کار می کرد که این حس را به کلی می داد که آن شخصیت ها در آن لحظه به هم نزدیک می شوند، او به این دلیل کار می کرد که این حس را به کلی می داد که آن شخصیت ها در آن لحظه به هم نزدیک می شوند، و به کمک یکدیگر می روند.

با رسیدن به فیلم جدید انتقام جویان، مارول سالها فرصت خواهد داشت تا شخصیت های زن موجود خود را توسعه داده و زنان جدیدی را در این تیم مستقر کند، روابط بین آنها را برقرار کند و به آنها نشان دهد که در کنار هم برای مبارزه برای خیرخواهی می جنگند.

شاید تا آن زمان، ما بتوانیم نسخه ای از A-Force را دریافت کنیم که نه تنها از نظر داستان طبیعی احساس کند، بلکه بیشتر از یک عکس هم با هم جمع می شوند.

۷- تیم Ultimates

همراه با انتقام جویان جوان و یک ترکیب جدید انتقام جو، تیم دیگری که به نظر می رسد مارول بی سر و صدا در پایین سطح با نام Ultimates قرار دارد، تیمی ابرقهرمانی که در کمیک ها برای مبارزه با گالاکتوس، یکی از سرسخت ترین شرور های مارول، گرد هم آمدند.

تیم Ultimates در این کمیک ها شامل کاپیتان مارول، ثور، کاپیتان آمریکا، پلنگ سیاه، خانم کاپیتان، آبی، اسپکتروم و سه نفر دیگر که احتمالا اولین بازی خود را انجام خواهند داد.

ما قبلاً باMonica Rambeau ، A.K.a. Spectrum ، به عنوان کودک در کاپیتان مارول آشنا شده ایم و از قبل میدانیم که او به عنوان یک بزرگسال در سریال واندا ویژن (WandaVision) ظاهر می شود، که این یک تضمین است که ما خواهیم ببینیم که او شخصیت ابرقهرمانی خود را تصاحب می کند یا نه.

در مورد خانم آمریکا و آبی شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اولی ممکن است برای پیوستن به MCU مقدماتی داشته باشد، و دومی به راحتی می تواند با توجه به داستان کاملاً استاندارد علمی تخیلی-اکشن و… خود را معرفی کند.

معرفی Ultimates در MCU بیشتر از این است که بتواند گروه بزرگی از شخصیت ها را جمع کند. این همچنین باعث می شود درب برخی از داستان های بسیار خشن باز شود. نه تنها گالاکتوس در حال بلعیدن سیاره زمین است، شروری بزرگتر از تانوس خواهد بود، بلکه ماجراهای فضایی Ultimates می تواند به MCU کمک کند تا حتی بیشتر به سمت کیهانی حواس پرت خم شود و درگیری را در مرکز فیلم بعدی انتقام جویان به دور از زمین و به کهکشان ببرد.

۸- تغییر عجیب کمیک ها

اگر مدتی (یا همیشه) کمیک نخوانده اید، باید بدانید که آنها بی نهایت از داستانهای کم و بیش سرنوشت MCU غریبه هستند.

حتی با وجود مسافرتهای کلی و سنگهای جادویی سازنده Endgame، فیلم ها هیچ چیز در مورد منبع اصلی خود ندارند، که به طور معمول شخصیت ها را از مرگ باز می گردانند، آنها را به ابعاد متناوب می فرستند، آنها را از طریق فضا شکار می کنند و آنها را به عنوان کلون های شیطانی آشکار می کنند.

MCU به تدریج مخاطبان خود را با پتانسیل های گسترده و گیج کننده کمیک ها، از شخصیتی که شبیه درخت است و فقط سه کلمه صحبت می کند گرفته تا ایده پرتال های جادویی و شنل های احساساتی، زندگی در سیارات عادت کرده اند.

سفر در زمان احتمالاً بزرگترین توپ منحنی مارول بود که در فاز سوم تماشاگارش بودیم، اما با قضاوت بر اساس فروش باکس آفیس برای Endgame و Far From Home ، هواداران بسیار لذت بردند. با رفتن به فاز چهار ، احساس می شود دستکش بچه ها خاموش می شود، و مارول قصد دارد واقعا اجازه دهد پرچم دزد گیر خود بالا رود.

شاید تا پایان فاز پنجم، مارول بتواند شخصیت ها و عناصر داستان را معرفی کند که هرگز در سه فاز اول خود این کار ها را نکرد.شاید ما با بتا ری بیل با اسبش ملاقات کنیم یا به دنیایی منتقل شویم که ناگهان همه شخصیتهایی که می شناسیم زندگی و شخصیتهای کاملاً متفاوتی دارند یا به جزیره ای مخفی پر از دایناسورها سر بزنیم.

واقعاً محدودیتی برای آنچه که مارول می تواند انجام دهد وجود ندارد، و تا آنجا که ما نگران هستیم، چیزهای عجیب و غریب تر برای انتقام جویان ۵، خواهند آمد.

۹- شرور هایی ترسناک و خشن

سالهاست طرفداران فیلم های مارول را پسندیده اند و قهرمانان آن را جشن می گیرند، اما افراد شرور MCU یک مشکل جدی بوده است.اگرچه استثنائات زیادی در اینجا و آنجا وجود داشته است مثل لوکی، کیلیمانگر و اخیراً میستریو به ذهن می آیند – اکثریت قریب به اتفاق افراد شرور MCU احساس صاف و بی علاقه ای داشته اند، که فقط با آن مشخص می شوند طرح شیطانی آنها و عدم وجود یک قطب اخلاقی. تانوس یک عزیمت خوشآمد برای افراد شرور معمولی MCU بود، دریافت قوس عاطفی خود که او را به عنوان یک شخصیت کاملاً شکل یافته بیرون می آورد، و نه فقط یک کیسه مشت بد برای قوی ترین قهرمانان زمین. با این وجود، برای رسیدن به او باید اتفاق های ناگوار فراموش نشدنی زیادی را پشت سر بگذاریم، و امیدواریم که برای فازهای چهار و پنج، شعار مشابهی در پیش رو نداشته باشیم.

با خرید فاکس توسط دیزنی، مارول مجموعه زیادی از شرورها را برای خود انتخاب کرده است که بسیاری از آنها می توانند خود را به یک قوس چند ساله قرض دهند که در نهایت می تواند در یک فیلم انتقام جویان مانندGalactus ، Doctor Doom یا Kang the Conqueror وارد شوند.

اما مهم نیست که مارول برای مخالفت با قهرمانان خود برای انتقام جویان بعدی کجا تصمیم می گیرد، ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که آنها تمام وقت خود را برای توسعه کامل آنتاگونیست فیلم بگیرند. از این گذشته، یک شرور خوب بیش از لباس تند و زنانه و لباس مجلل نیاز دارد.

در طی دو یا سه مرحله بعدی MCU، امیدواریم که مارول برای توسعه Big Bad دقیقاً به اندازه قهرمانان خود، که ممکن است درست نباشند، وقت بزارند، اما انگیزه های آن را حداقل می توان درک کرد. اگر ما در واقع به شرور اهمیت می دهیم، تصمیم آنها برای مخالفت نهایی با انتقام جویان در فیلم بزرگ بعدی تیمی، چندان چشمگیر نخواهد بود. این چیز غم انگیز خواهد بود.

۱۰- رخداد عظیم

همانطور که اکثر خوانندگان کمیک های مارول آگاه هستند، تک تک تعداد کاراکترهای انفرادی، تیم اجرا می شود، و سپس رویدادهایی وجود دارد.

در این رویدادها شخصیت های مختلفی را از عناوین متنوعی به وجود می آورند، قهرمانانی در هر دو تیم برای مبارزه با نوعی دشمن مشترک متلاطم کننده وحشتناک یا حتی در موارد کمتری آنها را برای جنگیدن با یکدیگر جمع می کنند. مارول قبلاً تعدادی فیلم رویدادی را ساخته است از جمله انتقام جویان: عصر آلترون، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، انتقام جویان: جنگ ابدیت و انتقام جویان: پایان بازی.

همانطور که به مرحله چهار می رویم و MCU همچنان در حال گسترش است، بازیگران شخصیت های آن به طور فزاینده ای ناخوشایند تر می شوند، به نظر می رسد تنها نوع داستانهای که می توانند توجیه کنند فیلم با کشیدن شخصیت ها از تمام فیلم هایش باشد، عمده ترین اتفاقات هستند. خوشبختانه، مارول چند مورد برای انتخاب دارد.

جو و آنتونی روسو که کارگردانی پایان بازی و جنگ ابدیت را انجام داده اند، در چندین نوبت گفته اند که برای فیلمبرداری “جنگ های مخفی” به این فرانچایز باز می گردند، رویدادی که در آن تعدادی از قهرمانان و شرورهای مارول به دوردست منتقل شدند. سیاره ای به نام Battleworld به منظور دویدن با یکدیگر.

با این حال ، همانطور که می تواند به عنوان “جنگ های مخفی” جذاب باشد ، چند نامزد دیگر نیز هستند که می توانند یک چارچوب حماسی زیبا برای انتقام جویان۵ فراهم کنند. این فیلم می تواند داستان “حمله مخفی” را دنبال کند ، که در آن انتقامجویان باید یک حمله خصمانه را خنثی کنند. توسط Skrulls در حال تغییر شکل ، یا قوس “نابودی” ، تیم را درگیر می کرد تا یک نیروی نابود کننده سیاره را در سراسر جهان متوقف کند.

هرچه داستانی را انتخاب کند به عنوان پایه و اساس فیلم بعدی Avengers خود انتخاب شود ، ما انتظار داریم که محصول نهایی یک Behemoth گسترده باشد ، در مقیاس بی سابقه ای که کوتوله های حتی Endgame نیز دارند. در واقع ، انتقام جویان ۵ به احتمال زیاد از Endgame به هر شکل قابل تصور ، از اندازه بازیگران و دامنه درگیری آن گرفته تا خطراتی که مایل به گرفتن در داستان گویی آن هستند ، بزرگتر است.

آیا MCU می تواند چنین رشد فوق العاده ای را حفظ کند؟ چه کسی می داند اما اگر ما طی ده سال گذشته چیزی آموخته ایم ، عاقلانه تر نیست که با مارول شرط بندی کنید. پس از همه ، آنها می توانند این کار را در تمام طول روز انجام دهند.

 

منبع : آریامووی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

39 نظرات

  1. من میدونم اون پسر ناشناس توی فیلم پایان بازی کیه اون پسر همونیه که یه پسر بچه بود و توی فیلم مرد آهنیه 3به تونی کمک کرد و حالا اومده که جای تونیو بگیره همونطور که میدونید تونی اون پسرو کلی مجهزش کرد والان اون پسر آمادست میدونم که زدم توخال ویه چیز دیگه تونی به اون پسر گفت ما بهم مربوطیم

    • به نظر من انتقام جویان جوان رو یا ۵ رو خیلی چرت توضیح داده بود زیرا وقتی تونی استارک تو انتقام جوبان جنگ بی نهایت گفت تو از این حالا انتقام جویی و حالا عجیبه که هیچ تیمی از مرد عنکبوتی به عنوان انتقامو برده نشده

  2. نظر من اینکه در اونجرز ۵ همهی قهرمان ها با هم سازمانی تشکیل بدهند که دختر تونی استارک یعنی مرگان بهجای پدرش ریاست گروه رو بدست بگیره و مرد عنکبوتی هم می تواند مرد آهنی بعدی باشد
    ولی اینجا یک سوال باقی می مونه که مرد عنکبوتی دیگه چی می شه و راستی اون نفری که لباس آهنی مثل مردآهنی داره هم می تونه باشه یا شاید هم خود دختر تونی استارک یعنی مرگان مردآهنی بعدی مثل پدرش

    از پسر کاپیتان آمریکا خبری نمیشه

    • چرا هیچکس راجب اونایی که توی فیلم نگهبانان کهکشان بودن حرف نمیزنه؟ منظورم همون ادمایی که رنگ پوستشون طلایی بود…
      اخره نگهبانان کهکشان ۲ ملکه‌شون گفت : من یه شاهکار برای شکست دادنشون ساختم : ادم.
      بنظرم اونم امکان داره که یکی از موضوعات انتقام جویان باشه ؛ شایدم اخرش بشه یکی از موضوعات نگهبانان کهکشان ۳
      تازه اینم هست که اگه دقت کنید مرد اهنی توی پایان بازی ، قبل از مردنش مدل سیبیلش با دفعه قبلی که چهرشو نشون داده بود تغییر کرده بود. پس امکان داره جاش با یه بدل عوض شده باشه و تونی واقعی زنده باشه ؛ البته امکان داره فقط یه سوتی باشه که از مارول بعیده…پس بنظر من تونی زنده مونده ، شاید البته

      • نه اشتباهه تونی استارک مرده و دیگه قرار نیست شاهد او باشیم ولی توی سریال قلب اهنی ایرون هارت یک دختر که تونی الگوشه تصمیم میگیره و یک لباس میسازه و مرد اهنی ادامه پیدا میکنه و در مورد عایشه (همون زنی که گفت من یک شاهکار برای شکست دادن نگهبانان کهکشان خلق کردم)
        اگر یکمی دقت کنید میگه آدام که همون آدام وارلاک هستش که خیلی احتمال داشت توی اونجرز 4 باشه ولی نبود و بالاخره تایید شده که توی نگهبانان کهکشان 3 هست که میشه گفت قدرتش از دکتر استرنج و کاپیتان مارول و تور و … هم بیشتره تو کمیک تو وقایع دستکش بینهایت بود و همچنین صاحب سنگ روح در کمیک ها بوده و در واقع دو شخصیت داره شخصیت خوبش ادام وارلاک هست و شخصیت بد یعنی همون نیمه تاریکش ماگوش هست تو اینترنت هم بزنید میتونید اطلاعات بیشتری به دست اورید و منتظر نگهبانان کهکشان 3 باشید تا بفهمید موضوع از چه قراره

  3. کاپیتان سمرشو داد به شاهین و این یعنی قسمت5 کاپیتان آمریکا نیست . استارک هم مرد .هالک هم به فنا رفت .. فک نکنم قسمت جدید زیاد جذاب بشه

  4. من میگم تونی زنده میشه و با استار وارز می جنگه و مرگان هم میاد و اسکلت هایی هم میان و اونجرز با اونها هم می‌جنگند و ددپول و گسد رایدر هم به اونجرز میپیوندد

  5. من میگم بهترا مثت بازی انتقام جویان اون مرد سنگیه و اون مرده اه لباس زرد پدشیده هم باشه و ددپول هم بیاد خوب میشه اکه این 3 نفر بیان خیلی خ ب میشه و بعد چرا تو فیلم اون زنه که دستاش کش میاد نیست امید وارن انتقام جویان 5 بیاد اون زنه و ددپول اون غول سنگیه و اون مرد لباس زرده و درزمن هالک هم نمرده

  6. اصلا جالب نمیشه همه جذابیت مرد اهنی بود که مرد کاپیتان امریکا فسیل شد هالوم که ریده شد قراره چی بشه خداییییییی اگه ایکس من ها و جهش یلفته ها وارد مارول بشن باید تمام فیلم ها رو اتیش زد مرد عنکبوتی هم مرد عنکبوتی هست و یک انتقام جویه و دختر تونی استارک هم لباس داره پس اگا اونجرز ۵ ساخته شه با این ترکیب میره که اصلا جذاب و پر مخاطب نیست

    • اتفاقا باحال میشه اونا اولین انتقام جو ها هستند و اگر توی اونجرز 5 از گالاکتوس استفاده بشه فیلم بی نظیری میشه و حتی یک جورایی هم سطح با پایان بازی و x man ها هم که وارد میشن تو یک فیلم مقابل انتقام جویان قرار میگیرند
      البته بعدا ممکنه توسط شخصیت های جدید و قدرتمند و سنگ های ابدیت که انگار تایید شده که توسط تانوس نابود نشده اند احتمال برگشت انها هم وجود داره

  7. اصلن خوب نمیشه بنظرم واقعن بد میشه کاشکی زنترا بردارند و مهمون انتقام‌جویان خودمونو بزارن

    • به نظرمن فیوری ابرقرمانان جدید را پیدا کنه ویه پایگاه جدید بزنند وکابتان را جوان کنند وتونی زنده باشد وانتقامجویان لوکی وهایمدال ودوستان تور ودوستان کابتان مارول وهمه رابیارند توگروه خودشون وبرندگلتاموس را بکشند وتونی استارک هم بیاد ورداسکال را بکشند ونت و گامررا زنده کنند و اون گامرو که درانتقام جویان ۴ بود بجنس باشد واون را بکشند

  8. به نظر من میتونن مث اون باری که مرد مورچه ای رو پیر و جوون کردن میتونن کاپیتان امریکا هم جوون کنن یا خیلی از شخصیت های دیگه رو اینجوری جوون کنن و البته میتونن مرد اهنی رو یک سال قبل بیارن و جنگی که باعث شد مرد اهنی بمیره رو تییر بدن و باعث بشه که مرد اهنی زنده بمونه

  9. بنظر من فیلم ونوم به اونجرز 5 ربط داره داخل اونجرز 5 کانل خدای سیمبویت ها به زمین حمله میکنه چون داخل ونوم 1 شخصیت منفی میخواست بره به سیاره سیمبویت های به کانل خبر بده ولی ونوم جلوش رو گرفت

  10. نظر من اینکه بهترین انتقام جو ها
    کاپیتان آمریکا
    مردآهنی
    و ثور هستش
    کاپیتان آمریکا رو که ۱۰۰ درصد جوون میکنن
    تنی استارک هم همینجوری که سوپر من رو زنده کردن زنده میکنن به نظر من همه شخصیتهای قهرمانان مثلا مردان ایکس لیگ عدالت همه ابرقهرمانان بیان داخل فیلم اونجرز ۵ عالی میشه بهترین فیلم تو کل جهان میشه

  11. تونی استار ک یا همان مرد اهنی با بشکنی که زد دیگر نامیرا است اماوقتی یک نفر بیایید مثل تبر ثور را داشته باشد اون میمیره وکاپیتان امریکا مثل مرد مورچه ای که در زمان سفر کرد جوان می کنند وتانوس کاملا نمرده مثل انتقام جویان که دکت استرنج انها را برگرداند وجایی که تانوس به بعدی دیگیر است امکانات این است که بتوانند برگردند ودوباره جنگ وثور اگر بتواند تانوس را بکشد به طور کامل تانوس میمیرد و دشمن بعدی انتقام همون ادامه اونجرز ایند گیم است

    • نه دیگه شخصیت تانوس اوج خودش تمام شد و اگر هم برگرده فقط هدفش نابودی انتقام جویانه
      که خب تا اون موقع تو نگهبانان کهکشان ادام وارلاک اصلی ترین دشمن تانوس هست که دارای سنگ روحه در کمیک
      راحت ازش شکست میخوره ولی گالاکتوس اگر باشه خیلی خیلی جالب میشه چون یک جورایی از تانوس هم قدرتمند تره

  12. مردان ایکس رو نمیدونم اما گر لیگ عدالت بیاد عالی میشه به نظر من قویترین شخصیت بین لیگ عدالت و اونجرز سوپر منه در ضمن فکر کنم سه جعبه ی مادر نابود شده پس با این راه حا تونی زنده نمیشه و احتمالا با همون برگشت به گذشته میشه که بازم احتمالش کمه اما راه حلش هست میگم کمه چون ممکنه اینده با این کار تغییر کنه اما من واقعا دوست دارم سوپر من بیاد خیلی خوب میشه

    • قوی ترین شخصیت سوپرمن نیست !
      اگر کمیک ها را بخونید متوجه میشید که خیلی ها قدرتمندند و خب کاپیتان مارول و ثور و ادام وارلاک که صاحب سنگ روح هست و خیلی از شخصیت های دیگه هستند که در عرض چند دقیقه میتونند سوپرمن را از پا در بیارند مخصوصا ادام وارلاک که قدرتمند ترین شخصیت ابرقهرمان در جهان ماروله

  13. امکان برگشت رومانوف و استارک هست چون میتونن بااستفاده از ماشین زمان دقیقا مثل دختر سبز تانوس (اسمشو یادم رفت) که به زمان حال برگشت . پس هرکدوم از انتقام جویان از بین رفته میتونن برگردن به داستان و شاهد تیم کامل انتقام جویان تو انتقام جویان5باشیم .خیلی دلم میخواد که تونی برگرده

  14. سلام….مرد آهنی زنده میشه میدونین چرا چون سوپرمن در فیلم لیگ عدالت زنده شد میدونم سوپرمن انسان نیست ولی تونی استارک زنده میشه بهرحال انتقام جوبات پارت اول یه ربات های عجیب از طرف تانوس آمدند ربات ها برای سنگ اولترون آمدند نقشه شون به تانوس این سنگ بهش بدند ویعنی اینکه در انتقام جویان عصر اولترون۲۰۱۳ به انتقام جویان۲۰۱۲ چه ربات های خارج از دنیا آمدند بنابراین آنها دو فیلم حضور دارند تانوس همینطور ۲ فیلم حضور داشت شاید شاید avengers5 انتقام جویان ۵ اکران شود شاید احتمالی تانوس در این پارت ۵ حضور میاد چرا چون تانوس قویترین مرد دنیا او مرده میشه ولی نه به صورت غیر هجوم از طرف مرد آهنی مرد چرا مرد آهنی مرد چون نمیتونن به تانوس هجوم کنن بله بنابراین به فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر دیدین از پارت اول کپیش کردن انتقام جویان همینطور از فیلم های قبلی کپی میکنن شاید ربات ها وگروه های تانوس وخود تانوس به انتقام جویان حمله کند شاید نه بلفرض میگم سوپر من در انتقام جویان ۵ حضور دارد پس چون به نتیجه رسیدم که انتقام جویان آنها مرده شدند زنده میشن در فیلم مارولی ((بیوه سیاه)) اصلن کل فیلم چرت بوده چرا؟؟؟چون ناتاشا رومانوف اصلن خود اسکارلیت جوهانسون در انتقام جویان پایان بازی شاید در دقیقه ۱:۵۰:۳۳ در کوه خودکشی کرد خوب ولی دوباره یه فیلم درست کردن مارول حق ندارن این مرده زنده کنن یه صحنه اومد از این فیلمی گفتم ((》بیوه سیاه)) تونی استارک زنده دیدیم چه عجب پس مرد آهنی زنده میشه چرا چون فیلمی بعد از مردش در مارول دیدیم زنده میشه احتمالی هم میگم ۵۰ درصد سوپر من در انتقام جویان ۵ حضور دارد هم فلش هم وندر ومن هم فلش هم اکوامنو….تمامی لیگ عدالت در این فیلم حضور دارند انشالله میان اگر یه جورایی?? ولی اگر میان خوبه چون اونها قویترن از انتقام جویان تانوس ضعیف تره میتونن به آسانی او میکشن ولی میگم مرد عنکبوتی هی هرسال قوی میشه تمام شخصیت مارول هم ثور هم هی قوی تر شد یه قدرت اضافه شد دکتر استرنج هم هی هم یه چند قدرتی اضافه شد در لیگ عدالت هم همینطور هم مثل انتقام جویان چند قدرت دیدم عالی هم هی اضافه شد ولی یه اشتباه بزرگی کردن هم مارول وهم دی سی مارول اول چند شخصیت از دی سی کپی کرد وهم دی سی چند شخصیت از انتقام جویان کپی کرد
    از همراهیتون بامن خیلی ممنون باتشکر خداحافظ?

    • اخه لیگ عدالت چه ربطی به اونجرز داره.تانوس هم مرده.دشمن بعدی قراره کانگ باشه.کانگ میتونه زمان رو کنترل کنه و یک عالمه از خودش نسخه درست کرده ودرست میکنهپس شکست دادنش سخته حتی لیگ عدالت هم شاید به سختی بتونن جلوش بگیرن . (البته اگر کانگ تو دی سی بود).مرد اهنی هم چون بحث هم سفر در جهان هست احتمال میدم از یک دنیای دیگه بیاد.چی میگی؟حتی اسمت هم اشتباهه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط