جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبار۴ قسمت‌ پایانی "پایتخت ۶"؛ شاید اعیاد قربان و غدیر

۴ قسمت‌ پایانی “پایتخت ۶”؛ شاید اعیاد قربان و غدیر

اخبار هنری : در‌حالی‌که قرار بود ۴ قسمت‌ پایانی “پایتخت ۶” در اولین فرصت جلوی دوربین برود، اما امروز و با فروکش‌ کردن تب کرونا در کشور، گروه هنوز دور هم جمع نشده‌اند تا خوش‌باورانه‌ترین زمان برای پخش این ۴ قسمت، اعیاد غدیر و قربان باشد.
در همین رابطه، “نسرین‌ نصرتی” به قانون گفت :

به من هیچ اطلاعی درباره زمان فیلمبرداری قسمت‌های پایانی “پایتخت ۶” داده نشده است و از چگونگی ادامه کار پروژه کاملا بی‌اطلاع هستم.فعلا هیچ خبری از ساخت ادامه سریال “پایتخت ۶” نیست.
در حال حاضر هیچ برآوردی درباره زمان پخش ۴ قسمت‌ پایانی وجود ندارد.شاید گروه در حال برنامه‌ریزی باشند اما من به عنوان بازیگر پروژه هیچ‌گونه اخباری درباره این اتفاق دریافت نکرده‌ام.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط