چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخباربازگشت «عصرجدید» به شبکه سه

بازگشت «عصرجدید» به شبکه سه

اخبار هنری: احسان علیخانی بعد از پایان فصل دوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» اعلام کرد تا تا زمانی که وضعیت کرونا به شرایط تثبیت نرسد، فصل سوم را شروع نخواهد کرد.

او و گروهش برای به پایان رســاندن فصل دوم این مسابقه که همزمان شده بود با شروع پاندمی کرونا، سختی های زیادی را متحمل شدند و بیش از یک سال درگیر تولید و به ســرانجام رســاندن این فصل بودند. حالا و با انجام واکسیناسیون و کنترل نسبی کرونا او تصمیم دارد تا فصل سوم این مسابقه را شــروع کند.

از همین رو تیزر فراخوان شرکت در این فصل از شنبه شب روی آنتن شبکه سه رفت تا به این ترتیب فصل سوم به شکل رسمی شروع شود. علیخانی قصد دارد اگر شرایط پایدار بماند و اوضاع بهتر شود، قسمت های اولیه فصل سوم را برای اسفند ماه آماده پخش کند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط