جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخباراطلاعات رسمی قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو با بازی کنت برانا

اطلاعات رسمی قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو با بازی کنت برانا

اخبار هنری: اسفند گذشته بود که استودیوی قرن بیستم ساخت قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو با بازی کنت برانا را تایید و اعلام کرد. استودیوی قرن بیستم اعلام کرد که قسمت سوم فیلم هرکول پوآرو قرار است A Haunting in Venice نام داشته باشد که با الهام از رمانی به‌نام Hallowe’en Party اثر آگاتا کریستی که در سال ۱۹۶۹ عرضه شد، ساخته خواهد شد.

فیلم‌های هرکول پوآرو با اکران فیلم Murder on the Orient Express در سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرد و سپس فیلم Death on The Nile در سال جاری میلادی روی پرده رفت. همچنین کنت برانا برای کارگردانی و مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan برای نوشتن فیلمنامه فیلم A Haunting in Venice بازگشته‌اند. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از ماه آینده آغاز خواهد شد و این فیلم کارآگاهی قرار است سال ۲۰۲۳ اکران شود.

فیلم یک راز در ونیز قرار است در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۴ شهریور ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌بر کنت برانا که قرار است برای نقش هرکول پوآرو بازگردد، میشل یئو، جیمی درنان، تینا فی، جود هیل، کایل آلن، کمیل کاتین، علی خان، اما لیرد، کیلی ریلی و ریکاردو اسکامارچو، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم A Haunting in Venice تایید و اعلام شده است.

اتفاقات فیلم یک راز در ونیز پس از جنگ جهانی دوم و در ونیز جریان دارد که در شب یادگاران رخ می‌دهد که هرکول پوآرو قرار است از بازنشستگی و تبعید خودخواسته خارج شود و دوباره به دنیای جرم و جنایت بازگردد. پوآرو با اکراه در یک جلسه در یک کاخ در حال فروپاشی و جن زده شرکت می‌کند و زمانی‌که یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، این کارآگاه وارد دنیای شوم سایه‌ها و رازها می‌شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط