جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارانتشار اخبار بیشتر از آثار آینده دنیای سینمایی مارول در آینده نزدیک

انتشار اخبار بیشتر از آثار آینده دنیای سینمایی مارول در آینده نزدیک

اخبار هنری : 

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه اخیر خود گفت که طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از حماسه‌ی بزرگ بعدی دنیای سینمایی مارول منتشر خواهد شد.

طرفداران مارول علاقه زیادی به نظریه‌پردازی در مورد اتفاقات آینده‌ی MCU دارند و مارول استودیو نیز با وعده‌ها و اشارات غیر مستقیم خود آن‌ها را به این کار ترغیب می‌کند. درحالی‌که به پایان فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نزدیک می‌شویم، می‌دانیم که در این مرحله از پایان بزرگی که با تانوس و سنگ‌های بی‌نهایت در سه فاز نخست MCU در ذهن داریم، خبری نیست. اما فایگی نقشه‌های حساب شده‌ای را در سر دارد و حالا به طرفداران وعده داده که باید به‌زودی منتظر رسیدن به پاسخ‌ سؤالات خود باشند.

کوین فایگی در مصاحبه‌ای که در آستانه‌ی اکران فیلم Thor: Love and Thunder با مجله‌ی Total Film ترتیب داده شده، درباره اتفاقات حماسه‌ی بزرگ بعدی مارول اظهاراتی را مطرح کرده است. او در بخشی از صحبت‌های خود در این‌باره می‌گوید:

«همان‌طور که به پایان فاز چهارم نزدیک می‌شویم، فکر می‌کنم که مردم به خوبی متوجه شوند که این حماسه‌ی بزرگ جدید به چه سمتی پیش می‌رود. به‌نظرم تا همین حالا هم سرنخ‌های زیادی در اختیار مخاطبان ما قرار گرفته اما طی چند ماه آینده صریح‌تر درباره آن صحبت خواهیم کرد. به این ترتیب مخاطبانی که می‌خواهند دید بزرگتری نسبت به اتفاقات پیش رو داشته باشند، با بخش کوچکی از نقشه‌ی راه مارول در سال‌های آینده آشنا خواهند شد.»

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) اکران شود. در ادامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania، فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 و فیلم The Marvels برای اکران در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند.

مهدی اسدی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط