جمعه, مارس 29, 2024
خانهویدئواولین تریلر فیلم پر خرج و مهیج 150 میلیون دلاری نتفلیکس تخت...

اولین تریلر فیلم پر خرج و مهیج 150 میلیون دلاری نتفلیکس تخت عنوان Six Underground با حضور رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و البته پیمان معادی منتشر شد!

اخبار هنری: «۶ زیرزمینی» (6 Underground) تازه‌ترین فیلم مایکل بی کارگردان مطرح هالیوودی است. بی که تقریبا یک دهه گذشته را صرف ساخت سری فیلم‌های پرفروش «ترنسفورمرز» کرده است،‌ با «۶ زیرزمینی» به سبکی از فیلم‌سازی برگشت که مورد علاقه‌اش است.

در این فیلم که نقش اصلی آن را رایان رینولدز بازی می‌کند، پیمان معادی هم در فهرست بازیگران است. داستان فیلم هم درباره ۶ فرد ثروتمند است که مرگ خود را صحنه‌سازی می‌کنند و پس از آن با تشکیل یک گروه به نبرد تبهکاران بدنام می‌روند.

فیلمنامه این اثر اکشن پر حادثه را پل ورنیک و رت ریس نوشته‌اند که نوشتن فیلمنامه «ددپول» را در کارنامه دارند.

مایکل بی کارگردان فیلم «پسران بد» می‌گوید با این فیلم به دوران قدیمش برگشته و یک اکشن بامزه ساخته است. چه از سینمای بی خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید،‌ نمی‌توان از توانایی‌های فنی بالای این کارگردان برای خلق یک فیلم درجه یک در این سبک پرطرفدار سینمایی چشم‌پوشی کرد.

این فیلم ۱۲۵ میلیون دلاری برای نتفلیکس ساخته شده است و مشخص نیست که اکران سینمایی داشته باشد اما از ۲۲ آذر (۱۳ دسامبر) منتشر می‌شود.

تاریخ پخش: 22 آذر

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط