پنج‌شنبه, آوریل 18, 2024
خانهویدئوسایر ویدئو هابا آغاز فیلم‌برداری فصل جدید رونمایی از آنونس مستند سينمای ايران

با آغاز فیلم‌برداری فصل جدید رونمایی از آنونس مستند سينمای ايران

اخبار هنری: با آغاز فیلم‌برداری فصل جدید رونمایی از آنونس مستند سينمای ايران

اولين آنونس تريلوژی “مستند سينمای ايران” به كارگردانی “بهزاد اقطاعى” و تهيه‌كنندگى مشترک دكتر “سعيد دادگر” و “ليلا بلوكات”، هم‌زمان با آغاز مجدد فيلمبرداری اين اثر رونمايی شد.
فيلم‌برداری این مستند که با حضور چهره‌های شاخص سینمای ایران صورت گرفته، از ۳ سال قبل آغاز شده و سال گذشته به دليل پاندمی كرونا متوقف شده بود.
اين مستند تلاش می‌كند چراغ راهی برای سينماگران و علاقه‌‌مندان به فعاليت در اين حرفه باشد و هنرمندان رشته‌های مختلف سينما با قرار گرفتن مقابل دوربين، تجربيات ارزشمند خود را در ۳ سرفصل با مخاطبان در ميان گذاشتند و نتيجه اين تلاش، ۳ فيلم مستقل است كه در هر كدام، سينماگران راهكارهايى عملی برای پيشرفت و موفقيت در اين حرفه ارائه داده‌اند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط