پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیتریلر رسمی از فیلم اکشن و هیجانی Lou (2022) با بازی الیسون...

تریلر رسمی از فیلم اکشن و هیجانی Lou (2022) با بازی الیسون جنی

اخبار هنری: نخستین تریلر رسمی از فیلم اکشن و هیجانی Lou (2022) با بازی الیسون جنی (برنده اسکار، بازیگر فیلم I, Tonya و برنده 7 امی، بازیگر سریال های The West Wing و Mom) و جرنی اسمالت محصول جدید نتفلیکس منتشر شد.

جی. جی. آبرامز از تهیه کنندگان این فیلم می باشد. آنا فورستر (Outlander / Underworld: Blood Wars) کارگردانی و مگی کوهن (Narcos: Mexico / The Staircase) نویسندگی این فیلم را برعهده داشته اند.

?داستان فیلم هنگامی آغاز می شود که یک دختر جوان بطور ناگهانی در طی یک طوفان بزرگ ربوده می‌شود. مادر او در حالی که هیچ راه دیگری برایش باقی نمانده است، ناامیدانه با کمک همسایه‌ی خود که یک پیرزن مرموز است رد این آدم ربا را دنبال می‌کنند و در طول این ماجراجویی اسرار تاریکی که برای مدت‌ها نهان بوده‌اند فاش می‌شوند.

?انتشار از نتفلیکس: ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط