چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخبارتعداد کاربران دیزنی پلاس از مرز ۵۰ میلیون نفر عبور کرد

تعداد کاربران دیزنی پلاس از مرز ۵۰ میلیون نفر عبور کرد

اخبار هنری : والت دیزنی از عبور کاربران سرویس استریم دیزنی پلاس از مرز ۵۰ میلیون نفر تنها در ۵ ماه خبر داده است.

سرویس استریم دیزنی پلاس از ماه آبان گذشته رسما آغاز به کار کرد و اخیرا در چندین کشور اروپایی نیز در دسترس قرار گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار جدیدی از تعداد کاربران این سرویس استریم منتشر شده که رقم بسیار چشمیگری است. والت دیزنی در گزارش جدید خود اعلام کرد که تعداد کاربران سرویس استریم دیزنی پلاس از مرز ۵۰ میلیون نفر عبور کرده است که با توجه به اینکه تنها ۵ ماه از شروع به کار آن می‌گذرد، رقم بسیار بزرگ و چشمگیری است. اگرچه ۵۰ میلیون کاربر رقم بسیار بزرگی است، اما گسترش دسترسی Disney Plus در کشورهای بیشتری باعث شده تا دیزنی به چنین رکوردی دست پیدا کند.

دو هفته پیش بود که دیزنی پلاس در هشت کشور اروپای غربی که شامل بریتانیا، ایرلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، اتریش و سوئیس می‌شد، در دسترس عموم قرار گرفت. همچنین هفته گذشته نیز دیزنی پلاس در کشور هند منتشر شد که طبق گفته دیزنی، هشت میلیون از این ۵۰ میلیون کاربر تنها از کشور هند بوده که به جمع مشترکین و کاربران آن‌ها اضافه شده است. دیزنی پلاس با داشتن برنامه‌های متعددی از والت دیزنی، فاکس قرن بیستم، مارول، پیکسار و فیلم‌ها و سریال‌های جنگ ستارگان، دارای کاتالوگ گسترده و بسیار بزرگی برای مخاطبان زیادی است.

بزرگترین آزمون دیزنی پلاس ممکن است پس از یک سالگی شروع به کار آن باشد که کاربرانی که اشتراک سالیانه آن را گرفته یا بخشی از مشترکین آن شده‌اند، باید تصمیم بگیرند که آیا دیزنی پلاس ارزش هزینه برای دریافت اشتراک سالیانه را دارد یا باید برنامه‌های اورجینال جدید و متنوع بیشتری را ارائه کند. اگرچه دیزنی پلاس شروع بسیار موفقی را داشته، اما تضمینی برای حفظ آن نیست و بدون شک با وجود رقیبانی که وجود دارد، باید دید دیزنی چه برنامه‌هایی را در آینده در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط