جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارتولید دنباله فیلم Extraction از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود

تولید دنباله فیلم Extraction از سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود

اخبار هنری : برادران روسو در مصاحبه‌ی اخیر خود تأیید کردند که کار فیلم‌برداری دنباله‌ی فیلم اکشن Extraction شبکه‌ی نتفلیکس از سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آنتونی روسو و جوزف وی. روسو اخیراً در گفت‌وگو با وب‌سایت کامیک بوک از دنباله‌ی فیلم Extraction (استخراج) شبکه‌ی نتفلیکس سخن گفتند و تأیید کردند که آن‌ها کماکان روی نگارش فیلم‌نامه‌ی این اثر اکشن کار می‌کنند. جو روسو نیز اعلام کرد که آن‌ها مشغول برنامه‌ریزی برای شروع فیلم‌برداری فیلم Extraction 2 (استخراج ۲) در سال ۲۰۲۱ میلادی هستند. جو روسو در این‌باره اظهار داشت: «بله، ما هنوز روی قسمت دوم فیلم Extraction کار می‌کنیم. درحال‌حاضر در مرحله‌ی نگارش فیلم‌نامه به سر می‌بریم، اما امیدواریم که فیلم‌برداری آن را از سال آینده‌ی میلادی آغاز کنیم. بنابراین باید گفت که من، کریس همورث و شبکه‌ی نتفلیکس برای انجام این کار بسیار هیجان‌زده‌ایم و تنها فیلم‌نامه باقی می‌ماند که باید کار نگارش آن را به اتمام برسانیم.»

حوادث فیلم Extraction که در ابتدا با نام Dhaka (داکا) شناخته می‌شد، در دنیای تبه‌کاری قاچاقچیان انسان و دلال‌های اسلحه جریان داشت و ماجراهای پسر جوانی را دنبال می‌کرد که در نزاع بین اربابان بدنام مواد مخدر گروگان گرفته می‌شود. پس از اینکه این پسر جوان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان زندانی می‌شود، گروه نجاتش از مزدوری بسیار ماهر و باتجربه با نام تایلر ریک کمک می‌گیرد. اما ریک مردی افسرده و ناامید است که چیزی برای از دست دادن ندارد و آرزوی مرگی که در خود پرورانده است، انجام مأموریت مرگبار پیش‌رو را تقریباً غیرممکن می‌کند. برادران روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) از سوی شرکت «ای‌جی‌بی‌او» درکنار کریس همورث، مایک لاروکا و اریک گیتر به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم اکشن هیجان‌انگیز «استخراج» فعالیت می‌کردند.

کریس همسورث (بازیگر فیلم Thor: Ragnarok) در نقش تایلر ریک، دیوید هاربر (بازیگر سریال Stranger Things و فیلم Black Widow) در نقش گاسپار، گلشیفته فراهانی (بازیگر فیلم Paterson) در نقش نیک، راندیپ هودا (بازیگر فیلم Cocktail) در نقش ساجو، پانکاج تریپاتی (بازیگر فیلم Newton) در نقش ماهاجان و رودراکش جیزوال در نقش اوی از بازیگرانی بودند که در فیلم Extraction به ایفای نقش پرداختند. فیلم «استخراج» توسط شبکه‌ی نتفلیکس تولید شد و جو روسو وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و سم هارگریو، بدلکار تعدادی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول و بازیگر فیلم‌هایی نظیر Atomic Blonde (بلوند اتمی) وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده داشت و نخستین کارگردانی خود را با این فیلم تجربه کرد.

علی نوروزی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط