جمعه, آوریل 19, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های ایرانیتیزر رسمی روز ششم با بازی مصطفی زمانی

تیزر رسمی روز ششم با بازی مصطفی زمانی

اخبار هنری: روز ششم با بازی مصطفی زمانی در نقش احمد ازصبح چهارشنبه در سینماهای کشور روی پرده می‌رود.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه ، مصطفی زمانی در نخستین همکاری‌اش با حجت قاسم زاده در فیلم« روز ششم» ایفاگر نقش جوانی است به نام «احمد» که بعد از آزادی از زندان فقط 5 روز وقت دارد که جواب چند معما را پیدا کند، احمد اگر موفق نشود در روزششم کشته خواهد شد!

مصطفی زمانی بعد از چهار سال دوری از سینما در سال 1399 در فیلم « روز ششم» بازی کرد. این فیلم قرار است از صبح چهارشنبه اول تیرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور شروع کند.

بهاره افشاری ،امیر جعفری، مهران احمدی، افشین هاشمی، همایون ارشادی،بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی نیا و با حضور جمشید هاشم پور دیگر بازیگران اصلی فیلم «روز ششم» هستند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط