جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارتیزر فیلم سینمایی طلا با محوریت هومن سیدی منتشر شد

تیزر فیلم سینمایی طلا با محوریت هومن سیدی منتشر شد

اخبار هنری : تیزری از فیلم سینمایی طلا با محوریت شخصیت هومن سیدی به مناسبت اکران آنلاین فیلم منتشر شده است.

فیلم «طلا» جدیدترین ساخته‌ی پرویز شهبازی و دومین فیلم اکران آنلاین سینمای ایران است. این فیلم سینمایی چندروزی است که به صورت آنلاین در حال اکران است. به همین دلیل و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ تیزری با محوریت شخصیت هومن سیدی در فیلم سینمایی «طلا» منتشر شده است. فیلم سینمایی «طلا» برای اولین‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود. هومن سیدی، بازیگر فیلم سینمایی «طلا» که تازه‌ترین تیزر فیلم نیز با محوریت وی منتشر شده است، در فیلم‌های «یک تکه نان»، «چهارشنبه سوری»، «خط ویژه»، «پل خواب»، «کمدی انسانی» و «مادری» بازی کرده است. او سابقه ساخت فیلم‌های «آفریقا»، «سیزده»، «خشم و هیاهو»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را نوشته است. او همچنین اخیرا سریال «قورباغه» را جلوی دوربین برده است. شما می‌توانید در زیر جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «طلا» را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «طلا» ساخته‌ی پرویز شهبازی با تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته ساخته شده است. این فیلم ایرانی با بازی نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان ساخته شده است. پرویز شهبازی سابقه ساخت فیلم‌های «مسافر جنوب»، «نجوا»، «نفس عمیق»، «عیار ۱۴»، «دربند» و «مالاریا» را در کارنامه دارد. نگار جواهریان، بازیگر فیلم سینمایی «طلا» سابقه بازی را در فیلم‌های «من، ترانه ۱۵ سال دارم»، «قدمگاه»، «خوابگاه دختران»، «پابرهنه در بهشت»، «صد سال به این سال‌ها»، «طلا و مس»، «هیچ»، «یه حبه قند» و «اینجا بدون من» را دارد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط