پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم کنجدول ارزش‌گذاری مجله لوفیلم به فیلم‌های جشنواره کن 2022 - روز پنجم

جدول ارزش‌گذاری مجله لوفیلم به فیلم‌های جشنواره کن 2022 – روز پنجم

اخبار هنری: جدول ارزش‌گذاری مجله لوفیلم فرانسه ـــ پانزده منتقد مطبوعات فرانسوی ـــ به فیلم‌های جشنواره فیلم کن ــ 2022

ـــ فیلم‌های نمایش داده شده در روز پنجم

❍ فیلم «مثلث غم» ساختهٔ روبن اوستلند؛
یک کمدی سیاه دربارهٔ زوجی مشهور در صنعت مدلینگ است که به سفری دریایی و مجلل دعوت می‌شوند. مسافران این کشتی شامل یک گالری دار ثروتمند، یک آلیگراش روس، یک دلال ارتش بریتانیا، یک الکلی و یک کاپیتان کشتی مارکسیست می‌شود. در ابتدا همه‌چیز عادی است اما طوفان می‌شود و مسافران در ضیافت شام کاپیتان دچار دریازدگی شده و در نهایت با این گروه از ثروتمندان در یک جزیره پیاده می‌شوند و شرایط کاملا دگرگون می‌شود.

❍ فیلم «آر.ام.ان» ساختهٔ کریستین مونجیو؛ تأملی در تاریخ رومانی به واسطه ملاقات جوامع رومانیایی، مجارستانی و مولداویایی. مونجیو دربارهٔ فیلمش گفته است: «این فیلم درباره نحوه ارتباط ما با دیگران، قبل از شناختن آن‌هاست، درباره واکنش‌های ما دربرابر ناشناخته‌ها، ترس‌ها و غرایز اولیه‌مان.»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط