جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارحضور آنتونیو باندراس درجشنواره تورنتو

حضور آنتونیو باندراس درجشنواره تورنتو

به گزارش سعید عدالتی نیک از اخبار هنری: در اولین روز از چهل و چهارمین دوره جشنواره تورنتو فیلم برنده نخل طلایی جشنواره کن یعنی «پارازیت» اثری از کره جنوبی مخاطبان زیادی رو به خود جلب کرد و همان طور که از قبل انتظار می‌رفت با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

در اولین روز از چهل و چهارمین دوره جشنواره تورنتو فیلم برنده نخل طلایی جشنواره کن یعنی «پارازیت» اثری از کره جنوبی مخاطبان زیادی رو به خود جلب کرد و همان طور که از قبل انتظار می‌رفت با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

در هر دوره از جشنواره تورنتو این اتفاق روی می‌دهد که مجموعه‌ای از آثار برتر جشنواره‌های دیگر به نمایش درمی‌آیند که این موضوع حالا دیگر به امری عادی تبدیل شده است، چراکه جشنواره تورنتو در انتهای فصل جشنواره‌های بین المللی قرار گرفته است و معمولا کمتر اثری است که نمایش بین‌المللی آن با این جشنواره آغاز شود.

اما فارغ از شخصیت‌های معروفی که در جشنواره حضور دارند، جشنواره تورنتو رویداد بسیار مهمی است برای آشنا شدن با فیلمسازان و فیلم‌های خارج از جریان اصلی سینما. «سوت‌زن‌ها»‌ به کارگردانی کورنیلو پورمبیو یکی از این فیلم‌ها بود که در دو روز اول سه بار به نمایش درآمد. پورمبیو به عنوان یکی از فیلمسازان جریان موج نوی سینمای رومانی شناخته می‌شود که پیش از این نیز آثاری در ژانر نئو- نوآر ساخته است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط