پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخبارحضور 9 فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره فیلم کوتاه تائوس

حضور 9 فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره فیلم کوتاه تائوس

اخبار هنری : جشنواره‌‌ی بین‌‌المللی فیلم کوتاه تائوس در نیومکزیکو آمریکا امسال میزبان 9 فیلم کوتاه از ایران خواهد بود.
فیلم‌‌های کوتاه «بودن» ساخته‌‌ی پوریا قاسمی‌‌زاده، «به زودی» ساخته‌‌ی امیررضا سالاری، «تو هنوز اینجایی» ساخته‌‌ی کتایون پرمر و محمد روح‌‌بخش، «چار از پنج» ساخته‌‌ی بهار توفیقی، «تَن‌‌ها» ساخته‌‌ی مروارید کاشیان، «ساکنین طبقه‌‌ی آخر» ساخته‌‌ی امیر جلالی، «گذشته‌‌ی استمراری» ساخته‌‌ی شیوا طاهری و انیمیشن «کلاف» ساخته‌‌ی ملیحه غلام‌‌زاده، 9 فیلم کوتاه ایرانی هستند که در جشنواره‌‌ی فیلم کوتاه تائوس به معرض نمایش عمومی گذاشته می‌‌شود.
لازم به ذکر است چهاردهمین جشنواره‌‌ی بین‌‌المللی فیلم کوتاه تائوس (Taos Shortz Film Fest) از تاریخ 20 تا 22 مارس 2020 (اول تا سوم فروردین 1399) در ایالت نیومکزیکو آمریکا برگزار می‌‌شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط