پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبارساخت فصل دوم سریال Squid Game تایید شد

ساخت فصل دوم سریال Squid Game تایید شد

اخبار هنری:

هوانگ دانگ هیوک، نویسنده و کارگردان سریال پرطرفدار Squid Game نتفلیکس، از بازگشت بازی ماهی مرکب با فصل دوم خبر داد.

این خبر بخش‌هایی از داستان سریال Squid Game را اسپویل می‌کند.

شاید با موفقیت بی‌نظیر اولین فصل از سریال پرسروصدای Squid Game، ساخت فصل دوم این مجموعه توسط نتفلیکس بدیهی به نظر برسد. اما تاکنون چنین چیزی تأیید یا تکذیب نشده بود. ساعاتی قبل هوانگ دانگ هیوک، نویسنده و کارگردان این اثر در مصاحبه‌ی جدیدی که با Associated Press داشت، رسما ساخت فصل دوم سریال Squid Game را تأیید کرد. البته این گفت‌وگو خود به خود شامل مقداری اسپویل داستانی سریال Squid Game است. در نتیجه اگر هنوز اثر را تماشا نکرده‌اید، شاید نخواهید ادامه‌ی خبر را بخوانید. او در این مصاحبه از آمادگی برای ساخت فصل دوم گفت:

«فشار بسیار زیاد، تقاضا و علاقه‌ی فوق‌العاده‌ای برای ساخت فصل دوم وجود دارد. من تقریبا احساس می‌کنم که شما کاری کردید که ما هیچ چاره‌ای به جز تولید فصل دوم نداشته باشیم. قطعا فصل دوم وجود خواهد داشت. ایده‌ی فصل جدید همین الان در ذهن من است و درحال حاضر در مرحله‌ی برنامه‌ریزی قرار داریم. اما فکر می‌کنم که هنوز زود است تا درباره‌ی زمان [ساخت و پخش] یا چگونگی رخ دادن اتفاقات آن صحبت کنیم. بنابراین فعلا این قول را به شما می‌دهم که Gi-Hun برمی‌گردد و کاری برای جهان انجام می‌دهد.»

راهروی سریال اسکوئید گیم

البته جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که هوانگ دانگ هیوک قبلا هم اشاره‌هایی به احتمال ساخت فصل دوم داشته است. او که نویسندگی و کارگردانی تمام قسمت‌های فصل اول را به‌تنهایی انجام داد، قبلا در اظهار نظری گفته بود که برای فصل دوم به کمک نیاز خواهد داشت: «من برنامه‌ی خوب و مشخصی برای Squid Game 2 ندارم. حتی فکر کردن به آن هم خسته‌کننده است. اما اگر قرار به انجام این کار باشد، قطعا آن را به‌تنهایی نخواهم ساخت. من می‌خواهم برای این کار از جمعی از نویسندگان و چند کارگردان باتجربه استفاده کنم.»

او در ادامه صراحتا به ایده‌ی احتمالی فصل دوم پرداخت که گویا متمرکز روی پلیس و داستان Frontman خواهد بود: «اگر موفق به پیاده کردن ایده‌ها بشوم، یکی از آن‌ها درباره‌ی Frontman (نیروی پلیس سابقی که حالا مسئولیت نظارت بر بازی را برعهده دارد) خواهد بود. من فکر می‌کنم مشکل افسران پلیس فقط محدود به کره نیست و در اخبار جهانی هم درباره‌ی آن می‌شنویم. این یکی از موضوعاتی بود که می‌خواستم مطرح کنم. شاید در فصل دوم بیشتر بتوانیم در این مورد صحبت کنیم.»

Hwang Dong-hyuk قبلا گفته بود که به‌دلیل عدم وجود بند پاداش در قرارداد اولیه‌ی او با نتفلیکس، سریال Squid Game او را مثل شخصیت‌های VIP در سریال ثروتمند نکرد. اما بدیهی است که با موفقیت خیره کننده‌ی سریال، شبکه آنلاین نتفلیکس برای فصل دوم، سخاوتمندانه‌تر با او مذاکره خواهد کرد.

فرانت من در سریال بازی ماهی مرکب

ضمنا این اولین باری است که بازگشت Gi-Hun به‌صورت رسمی تأیید می‌شود. موضوعی که به خودی خود، بخشی از داستان فصل دوم را لو می‌دهد. اما اگر پایان بندی فصل اول این سریال را دیده باشید، می‌دانید که او حتما باید در فصل دوم نقشی داشته باشد. ضمن اینکه به نظر می‌رسد در این فصل شاهد بازگشت Frontman و احتمالا برادر او نیز خواهیم بود.

در مورد زمان پخش فصل دوم این سریال نیز انتظار می‌رود که بیشتر از یک سال منتظر بازگشت بازی ماهی مرکب باشیم؛ به‌خصوص در شرایطی که هنوز در مرحله‌ی ایده‌پردازی فیلمنامه قرار دارد. بنابراین «۱۸ ماه تا ۲ سال» می‌تواند حدس خوبی برای مشخص کردن زمان باقی‌مانده تا پخش فصل دوم سریال Squid Game باشد.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط