پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخبار«ستاره اسکندری»جایزه بهترین کارگردانی جشنواره ایدرومنو را گرفت

«ستاره اسکندری»جایزه بهترین کارگردانی جشنواره ایدرومنو را گرفت

فیلم «خورشید آن ماه»، نخستین فیلم بلند سینمایی ستاره اسکندری، به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و پخش بین المللی شرکت ایریماژ، در دومین جشنواره فیلم مستقل ایدرومنو (۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ / اشکودر – آلبانی)، جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد.

این فیلم, داستانی از عشق ناکام و سکوت بی فرجام را در دل زیبایی های بلوچستان روایت می کند و تصویری واقعی و متفاوت از این قوم محجوب ارائه می دهد.
«خورشید آن ماه» پس از نمایش افتتاحیه جهانی در جشنواره‌ تراز اول هند – گوآ، در جشنواره‌‌های دیگری از جمله فیلم‌های ایرانی در زوریخ (بخش مسابقه)، فیلم‌های درون خانوادگی (بخش مسابقه)، رمبوهای سینما (بخش مسابقه)، صوفیه منار (مروری بر آثار فیلمسازان زن ایرانی)، گل علیه گلوله ، فیلم و هنرهای رسانه‌ای زنان استرالیا (بخش مسابقه)، زنان ایرانی در فرانکفورت و فیلم های مستقل ایدرومنو (بخش مسابقه) حضور داشته است.
این فیلم سینمایی در جشنواره «گل علیه گلوله» نیز نامزد دریافت جوایز بخش فرهنگ‌ها، بهترین کارگردان، بهترین فیلمنامه نویس، بهترین بازیگر زن، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین و بهترین موسیقی متن شده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط