جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارسومین اسکار سینمای ایران در راه است؟

سومین اسکار سینمای ایران در راه است؟

اخبار هنری: فیلم سینمایی «قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی که اخیرا حق پخش آن را در آمریکا کمپانی آمازون در اختیار گرفته، در پیش‌بینی زودهنگام نشریه ورایتی درباره برندگان اسکار ۲۰۲۲ به عنوان بخت اصلی کسب اسکار بهترین فیلم بین المللی (غیرانگلیسی زبان) معرفی شده است.

در فیلم «قهرمان» امیر جدیدی، محسن تنابنده، رعنا آزادی‌ور، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره‌های جدید هستند مقابل دوربین فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

در صورت تحقق پیش‌بینی نشریه ورایتی و کسب سومین جایزه اسکار برای ایران، فرهادی از آکی را کوراساوا با دو جایزه اسکار عبور خواهد کرد و با سه جایزه در کنار اینگمار برگمن و پس از فدریکو فلینی و ویتوریو دسیکا (چهار جایزه)، در رتبه دوم پرافتخارترین سینماگران در عرصه اسکار بین‌المللی قرار خواهد گرفت.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط