چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخبارفاش شدن اولین تصویر فیلم جان ویک 4

فاش شدن اولین تصویر فیلم جان ویک 4

اخبار هنری :

اولین تصویر تبلیغاتی فیلم «جان ویک: بخش ۴» فاش شده است. به نقل از «بلیدینگ کول»، این پوستر تبلیغاتی در «کاخ سزار» شهر لاس وگاس که محل برگزاری سینماکان است، نصب شده که در آن شاهد نمایی از بازگشت جان ویک هستیم که شکوفه‌های گیلاس نیز در آن قابل مشاهده است. این موضوع نشان می‌دهد که بخشی از اتفاقات فیلم «جان ویک ۴» در کشور ژاپن جریان دارد.

پیش از این می‌دانستیم که بخشی از فیلم «جان ویک: بخش ۴» در کشور ژاپن فیلم‌برداری شده است و باید دید چه میزان از اتفاقات فیلم قرار است در کشور ژاپن جریان داشته باشد. همچنین احتمال دارد در طول سینماکان امسال شاهد اولین نمایش رسمی فیلم «جان ویک ۴» باشیم یا حتی امکان دارد نام رسمی فیلم اعلام شود. پیش از این قرار بود فیلم «جان ویک ۴» در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما اکران آن تا سال ۲۰۲۳ عقب افتاده است.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «جان ویک: بخش ۴» حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم «جان ویک ۴» بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم «جان ویک: بخش ۴» قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده برود. همچنین ساخت فیلم جان ویک 5 تایید شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط