جمعه, آوریل 19, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم کنقتی‌ برگزیده‌ نخل طلا‌، همان‌ ابتدای مراسم لو‌ می‌رود روی دیگر "اسپایک...

قتی‌ برگزیده‌ نخل طلا‌، همان‌ ابتدای مراسم لو‌ می‌رود روی دیگر “اسپایک لی”

اخبار هنری: بی‌شک بزرگ‌ترین حاشیه اختتامیه کن هفتادوچهارم، رئیس هیات داورانش بود.
“اسپایک لی” ۶۴ ساله گویا امشب از آن حالت سرخوشی همیشگی‌اش فاصله داشت و از وضعیت فکری چندان مناسبی برخوردار نبود.
در ابتدای مراسم، مجری از لی می‌پرسد که در نخستین گام، قصد دارد برگزیده کدام رشته را معرفی کند که در این هنگام، این‌ کارگردان‌ آمریکایی، نام‌ برگزیده نخل طلا را لو داده و هیجان مراسم را از بین‌ می‌برد.
اتفاقی‌ که‌ با‌ واکنش‌های جالب “ملانی لارنت” و “طاهر رحیم” همراه بود و‌ تصاویر این‌ دو‌ هنرمند و واکنش‌هایشان، هم‌چنان در شبکه‌های مجازی دست‌به‌دست‌ می‌شود.
“اسپایک لی” در تمام طول‌ مراسم، یا در لاک خود فرو رفته بود و یا اداهای عجیبی با انگشتانش درمی‌آورد.مجموعه رفتارهایی که اختلاف بسیاری با شوخ‌وشنگی‌هایش در جمع‌هایی از این شکل دارد.
همین‌ قبیل رفتار سبب شد تا بسیاری، از‌ همان ابتدا به هیات داورانی که “اسپایک لی”، رئیسش باشد، تاخته و آن را فاقد وجاهت دانسته و جشنواره کن‌ را بابت این‌ انتخاب‌ نکوهش نمایند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط