جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارلوئی سی.کی بدون اطلاع قبلی یک استندآپ کمدی تازه منتشر کرد

لوئی سی.کی بدون اطلاع قبلی یک استندآپ کمدی تازه منتشر کرد

اخبار هنری : لوئی سی.کی، کمدین مشهور اخیرا بدون هیچ اطلاع قبلی‌، یک استندآپ کمدی برای کسانی که «به خندیدن نیاز دارند»، منتشر کرده است.

بنابر اخبار سینما و تلویزیون؛ مدت کوتاهی پیش، لوئی سی.کی یک استندآپ کمدی تازه را برای کسانی که «به خندیدن نیاز دارند» روی وب‌سایت شخصی خود منتشر کرده است. این کمدین اذعان کرده است که استندآپ مذکور را با نام Sincerely C.K برای آن‌ها که «به خندین نیاز دارند» منتشر کرده‌ است. استندآپ مذکور با قیمت ۸ دلار در وب‌سایت شخصی لوئی سی.کی برای استریم و دانلود در دسترس است.

بازیگر و خالق سریال Louie یعنی لوییس سی.کی در اعلامیه‌ای به شیوع ویروس کرونا اشاره کرده است و ادعا کرده برای مواقعی که «اوضاع افتضاح می‌شود» یا مردم در دوران سختی قرار می‌گیرند، خندیدن به کار می‌آید. سی.کی در اعلامیه خود به قرار زیر نوشته است.

احساس می‌کنم آدم‌ها دودسته هستن. دسته اول کسایی که برای مواقع بد به خندیدن نیاز دارن. در واقع، هرچی اوضاع بدتر شه، جدی‌تر شه، تاریک‌تر و ترسناک‌تر شه، خطرناک‌تر و وخیم‌تر شه، وسط این بحران [برای این آدما] خندیدن تو روی مشکلات مهم‌ترین موضوع هست.

لوئی سی.کی در ادامه نوشته است:

این آدما معتقدن جون سالم به دربردن انسان از مشکلات مختلف علیرغم بدن بی‌مو و شکننده‌ش، تصادفی نیست. انسان‌ها تنها موجوداتی هستن، البته در کنار کفشدوزکا، که به مشکلات می‌خندن.

لوئی سی.کی، این کمدین جنجالی از سال ۲۰۱۷ به دلایل فرامتنی از عرصه فعالیت دور بوده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط