پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهجشنواره هاجشنواره فیلم فجرآخرین وضعیت سینماهای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

آخرین وضعیت سینماهای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

اخبار هنری: مدیر امور سینماهای چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آخرین وضعیت سینماهای این دوره از جشنواره را تشریح کرد.
به گزارش اخبار هنری ،به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، محمدرضا فرجی  مدیر امور سینماهای جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام کرد: پس از ارسال شیوه‌نامه مصوب ستاد برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر توسط انجمن سینماداران به سینماها، ثبت‌نام سینماهای متقاضی آغاز و مراحل بررسی توسط کمیته نمایش در حال انجام است.
وی افزود: کیفیت مطلوب صدا و تصویر، شرایط سالن نمایش فیلم و دیگر امکانات رفاهی سینما از جمله معیارهایی هستند که در انتخاب سالن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و اسامی سینماهای مردمی حداکثر تا ۴ بهمن ماه اعلام خواهد شد.
فرجی اظهار کرد: خوشبختانه حضور در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مورد توجه و استقبال سینمادارها قرار گرفته است.
چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط