چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخبارآغاز تصویربرداری «پایتخت ۶» از منطقه شیرگاه

آغاز تصویربرداری «پایتخت ۶» از منطقه شیرگاه

اخبار هنری: فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی محسن تنابنده، آخرین روزهای پیش تولید خود را پشت سر می‌گذارد.

الهام غفوری تهیه کننده این سریال با بیان اینکه این روزها در حال ساخت و آماده سازی یکی از لوکیشن‌های اصلی برای آغاز تصویربرداری هستند، به فیلم نیوز گفت: «تصویربرداری اوایل آذر ماه از شمال کشور و در منطقه شیرگاه آغاز می‌شود. هم اکنون تیم مهندسى در حال ساختن خانه نقى هستند و تا اول آذر، این لوکیشن آماده فیلمبردارى می‌شود.»

او در پاسخ به این سوال که با بازیگران جدیدی هم برای حضور در سری ششم به توافق رسیده‌اند، اظهار کرد: «فعلا به غیر از بازیگران اصلی «پایتخت»، حضور بازیگر جدیدی قطعی نشده است.»

غفوری در پایان خاطرنشان کرد: «پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ آماده می‌شود.»

«پایتخت» یکی از سریال‌های محبوب و پرمخاطب تلویزیون است که فصل اول آن، نوروز ۹۰ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و به دلیل استقبال مخاطبان و قابلیت‌های بالای این مجموعه، ساخت آن تا شش فصل ادامه پیدا کرده است.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط