شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارآویزان شدن تام کروز از هواپیما در تصویر جدید فیلم Mission Impossible...

آویزان شدن تام کروز از هواپیما در تصویر جدید فیلم Mission Impossible 8

اخبار هنری :

به مناسبت تولد تام کروز تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Mission Impossible 8 منتشر شده که در آن این بازیگر اکشن در آسمان از یک هواپیمای قدیمی آویزان شده است.

روز گذشته تولد ۶۰ سالگی تام کروز بود که این روزها بیشتر برای بدلکاری‌های دیوانه‌وارش شناخته می‌شود و توانسته طرفداران فیلم‌های اکشن را هیجان‌زده کند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم Mission Impossible 8 منتشر شده است که در آن شاهد یک بدلکاری خطرناک دیگر از این بازیگر اکشن هستیم. کریستوفر مک‌کوری، کارگردان قسمت‌های اخیر فیلم مأموریت غیر ممکن به مناسبت تولد تام کروز تصویری از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two را منتشر کرده است:

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One هم‌اکنون مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند و مراحل فیلم‌برداری دنباله آن در بریتانیا در حال انجام است. حالا در تصویر جدیدی که از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two منتشر شده، می‌توانیم آویزان شدن تام کروز از یک هواپیمای قدیمی قرمز رنگ را در آسمان مشاهده کنیم که صحنه نفس‌گیری به‌نظر می‌رسد.

البته پیش از این در فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation نیز تام کروز از یک هواپیمای A400M آویزان شده بود که البته صحنه جدید تا حد زیادی صحنه خطرناک‌تری به‌نظر می‌رسد. این در حالی است که همزمان فیلم Top Gun: Maverick به فروش فوق‌العاده خود در گیشه ادامه می‌دهد و فیلم تاپ گان 2 هم‌اکنون یکی از پر فروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما لقب گرفته است.

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل و مارک گیتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت‌ هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two قرار است در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط