جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارابتلای تعدادی از عوامل تولید Jurassic World: Dominion به ویروس کرونا و...

ابتلای تعدادی از عوامل تولید Jurassic World: Dominion به ویروس کرونا و تغییر برنامه‌های فیلم‌برداری

اخبار هنری : با ابتلای چهار نفر از عوامل سازنده جدیدترین نسخه دنیای ژوراسیک در کشور مالت به کرونا، مراحل تولید آن دستخوش تغییر شده است.

فیلم‌برداری فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو (Jurassic World: Dominion) همچنان ادامه دارد و دراین‌میان عوامل تولید آن با مشکلات جدیدی رو‌به‌رو شده‌اند؛ مشکلاتی که به ابتلای چهار نفر از عوامل تولید فیلم به ویروس کرونا مربوط می‌شود و باعث شده سازندگان آن به فکر تغییراتی در فیلم‌برداری این اثر عظیم بیافتند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری MaltaToday، درحالی‌که مراحل فیلم‌برداری جدیدترین نسخه‌ی دنیای ژوراسیک در کشور مالت دنبال می‌شده، تست کرونای چهار نفر از اعضای گروه طی روزهای گذشته مثبت اعلام شده و افراد دیگری که با آن‌ها در ارتباط مستقیم بوده‌اند نیز در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند. همین قضیه هم باعث شده واحد اول تولید جای خود را به واحد دوم بدهد و از این پس کارهای باقی‌مانده در مالت توسط این واحد دنبال خواهد شد.واحد دوم در تولید فیلم‌های سینمایی به گروهی جدا از واحد اصلی مربوط می‌شود که در مراحل تولید فیلم به‌عنوان گروه کمکی و پشتیبان به‌طور موازی یا با فاصله‌ای اندک پس از واحد اصلی به فیلم‌برداری بعضی صحنه‌ها مشغول می‌شوند؛ مخصوصاً صحنه‌هایی که در آن‌ها خبری از بازیگران اصلی نیست و بیشتر نقش مکمل بخش‌های اصلی فیلم را دارند.

سخن‌گوی شرکت پخش‌کننده‌ی فیلم یعنی یونیورسال پیکچرز در این زمینه به ورایتی می‌گوید: «تیم تولید دنیای ژوراسیک: قلمرو همچنان در قالب واحد دوم خود حضور پررنگی در مالت خواهد داشت و از اواخر ماه اوت تا سپتامبر به فیلم‌برداری در این کشور مشغول می‌شوند. به علت رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از مشکلات بیشتر، تولید فیلم در مالت دستخوش تغییراتی شده تا خطرات ناشی از ویروس کرونا به حداقل برسد و واحد اصلی دیگر در آن‌جا حضور نخواهد داشت. از دولت مالت و انجمن فیلم این کشور بابت پشتیبانی‌ای که از ما کرده‌اند بسیار ممنونیم و امیدواریم ادامه‌ی فیلم‌برداری را به شکلی موفقیت‌آمیز در این کشور زیبا پشت سر بگذاریم.»

کشور مالت تا امروز بیش از ۱۵۰۰ مورد ابتلا به کرونا داشته که ۹ نفر از این افراد به خاطر این ویروس از دنیا رفته‌اند و از روز گذشته هم محدودیت‌های جدیدی در مورد اماکنی مثل باشگاه‌های ورزشی و کنسرت‌ها ایجاد شده ولی رستوران‌ها و مراکز خرید همچنان باز هستند، البته با درنظرگرفتن اینکه بیش از ۱۵ نفر نمی‌توانند درکنار هم قرار بگیرند.

فیلم‌برداری و تولید دنیای ژوراسیک: قلمرو پیش از این هم به خاطر کووید 19 با مشکلاتی مواجه شده بود و اسفند ماه سال قبل بود که اخباری منتشر شد مبنی بر توقف تولید فیلم به خاطر این ویروس مرگبار؛ اثری که به کارگردانی کالین ترورو و بازی افرادی چون کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، سم نیل، لورا درن و جف گلدبلوم قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود و هزینه‌ی تولید آن هم حدود ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

زومجی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط