جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارادامه‌‌ی همکاری علی انصاریان با صباغ‌‌زاده‌‌ها

ادامه‌‌ی همکاری علی انصاریان با صباغ‌‌زاده‌‌ها

اخبار هنری : فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌‌زاده و تهیه‌‌کنندگی مهدی صباغ‌‌زاده، این روزها، مراحل پس از تولیدش را پشت سر می‌‌گذارد.
خبرگزاری صبا این خبر را داده است و اعلام کرده است که نزدیک به 40 روز است که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است اما به دلیل پروداکشن سنگین فیلم به‌‌ویژه جلوه‌‌های ویژه‌‌ی بصری این کار مراحل فنی همچنان ادامه دارد.
در این فیلم علی انصاریان ایفای نقش می‌‌کند.
علی انصاریان که پیش از این در فیلم سینمایی «کلوپ همسران» به کارگردانی مهدی صباغ‌‌زاده، ایفای نقش کرده بود در این فیلم با کاوه صباغ‌‌زاده همکاری می‌‌کند. کاوه صباغ‌‌زاده در فیلم «کلوپ همسران» مشاور کارگردان بود.
یه گفته صباغ‌زاده، درحال حاضر برنامه‌ای برای اولین نمایش «رمانتیسم عماد و طوبا» در نظر گرفته نشده است و همه چیز به زمان آماده شدن فیلم بستگی دارد تا مشخص شود که فیلم به کدام جشنواره و یا رویداد هنری خواهد رسید و البته که این تصمیم‌ها به عهده تهیه‌‌کننده و سرمایه‌گذاران فیلم خواهد بود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «عماد: عاشق دندون خرگوشیاتم. طوبا: تازه هنوز مسواکشون نزدم».
حسام محمودی، الناز حبیبی، علی انصاریان، مرتضی علی عباس میرزایی، سام ولی پور، سانیا رمضانی، افرا افشار، ستایش تارانی، سارا مهراد،پرهام گل مهدی بازیگران این فیلم هستند.
تدوین توسط پگاه احمدی همزمان با مراحل فنی جلوه های بصری توسط سینا قویدل در حال انجام هستند و دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: کاوه صباغ زاده (بر اساس داستانی اثر آلن دوباتن)، تهیه‌‌کننده: مهدی صباغ زاده، مدیر فیلمبرداری: شهرام نجاریان، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: محمدرضا میرزامحمدی، طراح لباس: آرام موسوی، صدابردار: ساسان نخعی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر تولید: امیر مقدس، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: نادر بهرامی، جلوه های ویژه: ایمان کرمیان، آرش آقابیک، طراح بدلکاری: امیر بدری، برنامه‌‌ریز و دستیار اول کارگردان: مهدی فهیمی، دستیار دوم: آوا بالاور، منشی صحنه: دنیا راد، مدیر تدارکات: مهدی روزبهانی، عکس: نادر بهرامی.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط