جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارطرفداران «بازی تاج‌وتخت» خواستار ادامه سریال بعد از فصل هشتم شدند

طرفداران «بازی تاج‌وتخت» خواستار ادامه سریال بعد از فصل هشتم شدند

آرت نیوز پرس: تا عصر جمعه، حدود هشتصد هزار نفر از طرفداران سریال «بازی تاج‌وتخت» خواستار ادامه این سریال در یک درخواست اینترنتی شده‌اند. آن‌ها نارضایتی خود از فصل هشتم را با امضای یک درخواست اینترنتی برای تولید دوباره این فصل ابراز کرده‌اند.

آن‌ها در این «درخواست» از شبکه «اچ بی او» خواسته‌اند فصل ۸ را با نویسندگان جدیدی بسازند و ادعا می‌کنند که مدیران شو، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس با اینکه تهیه‌کنندگان خوبی هستند، اما در نوشتن داستان بی‌کفایت بوده‌اند.

سریال بازی تاج‌وتخت که بر اساس کتاب‌های «جرج آر آر مارتین» ساخته‌شده، از فصل ۶ به بعد و ازآنجاکه کتاب‌های بعدی مارتین هنوز منتشرنشده بود، مسیرش از نویسنده اصلی جدا شد و بنیاف و وایس داستان‌نویسی آن را برعهده‌گرفته‌اند.

انتظار می‌رود با پخش قسمت آخر سریال که روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت است، تعداد امضاکنندگان دادخواست از ۱ میلیون نفر هم فراتر برود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط