شنبه, آوریل 20, 2024
خانهویدئوسایر ویدئو هاازگشت هنرمندان روس به کره زمین

ازگشت هنرمندان روس به کره زمین

اخبار هنری: یک کارگردان و هنرپیشه روس که برای تهیه نخستین فیلم سینمایی در فضا به ایستگاه فضایی بین‌المللی رفته بودند به زمین بازگشتند.

کپسول فضایی سایوز، این دو هنرمند را به همراه اولگ نوویتسکی، فضانوردی که در نخستین فیلم سینمایی در فضا نقش‌آفرینی کرده است را به زمین بازگرداند. این دو هنرمند روز پنجم اکتبر (۱۳ مهر) به همراه آنتون شکاپلروف، دیگر فضانورد روس برای سفری ۱۲ روزه به ایستگاه فضایی بین‌المللی رفتند.

هدف از این سفر فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم «چالش» بود. در این فیلم یک جراح که یولیا پرسلید نقش او را بازی می‌کند به فضا می‌رود تا به حال یک فضانورد بیمار رسیدگی کند. اولگ نوویتسکی که پس از حضوری 6 ماهه در فضا به زمین بازگشت در این فیلم نقش فضانورد بیمار را بازی می‌کند.

یولیا پرسلید پس از بازگشت به زمین گفت : هرچند ۱۲ روز مدتی طولانی به نظر می‌رسد، اما پس از پایان این دوره تمایلی برای بازگشت به زمین نداشتم.

بخش‌های دیگری از فیلم «چالش» که هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده قرار است در زمین فیلمبرداری شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط