شنبه, آوریل 20, 2024
خانهسردبیراصرار بر ساخت سریال هایی که یک ریال هم نمی ارزند!

اصرار بر ساخت سریال هایی که یک ریال هم نمی ارزند!

اخبار هنری :

پایگاه اطلاع رسانی سیما- محسن برمهانی معاون سیما:ان شاءالله تا سه ماه آینده، هرماه حداقل ۵ سریال جدید در تلویزیون عقد قرارداد و وارد فرآیند تولید خواهد شد.

جناب برمهانی،پنج سریال که هیچ،صد مجموعه یک ریالی هم که بسازید،پشیزی ارزش نداشته و ندارد،زیرا از استاندارد سریال سازی در کشورهایی مانند بورکینافاسو و امثالهم نیز بسیار پایین تر هستند!

این مهم،بارها در صداوسیما ثابت شده و می شود.امید داشتیم با تغییر مدیریت شاهد تحول در کیفیت و ارزش سریال ها و برنامه نیز باشیم،اما نبودیم و انگار نخواهیم بود.

تکرار روش غلط و آسیب رسان گذشته تلویزیون ثابت کرد،شما ، تیم مدیریتی و بالادستی هایی که به شما این پست حساس را داده اند،اصلا با دنیای سریال و صنعت سریال سازی آشنا نبوده و نیستید.

شوراهایی دارید که اعضای آن یا کلا با فضای داستان و فیلمنامه بیگانه هستند و یا اگر اندک دانشی هم داشته باشند برای تداوم رزق و روزی و جلب رضایت شما،طرح ها و فیلمنامه های ضعیف و بی کیفیت را تصویب کرده و برای گرفتن کد تولید ارسال می کنند.

شما و تیم تان ،مانند همکاران اسبق و سابق،همان راه اشتباه و ویرانگر را رفته و می روید،زیرا سواد و توانایی لازم را برای تغییر روش و بالا بردن کیفیت سریال ها ندارید.

شما نیز مانند اسلاف خویش می ترسید افراد کاربلد،قوی و با تجربه را به کار بگیرید،زیرا کوتاهی قامت مدیریت تان بد جوری به چشم خواهد آمد!

وقتی شما نیز مانند تیم قبلی عنان کار سریال سازی را فقط به دست چند تهیه کننده معدود و پیشانی سفید می دهید،به این معنی است که اصلا نباید امیدی به بهبودی اوضاع داشته باشیم.

با اینکه به ظاهر شما سواد آکادمیک هم دارید و کتاب هم احتمالا خوانده اید، نمی دانیم چگونه روی تان می شود چنین سریال های ضعیف و بی کیفیتی را روی آنتن بفرستید؟تازه وعده ماهی پنج سریال را هم بدهید؟!

شما نیز در دایره تنگ و خفه کننده ورطه خودی و غیرخودی گرفتار آمده اید و به زودی خودتان نیز دچار نفس تنگی خواهید شد.

نمی دانم چرا همه شما ترس دارید از اینکه با افراد با تجربه و کاربلد کار کنید؟ اگر از به چشم آمدن کوتاهی قامت خود ترس دارید،در کنار بزرگان می توانید رشد کنید،نه افرادی که قامت شان از شما کوتاه تر است!

به جای اینکه وعده ساخت رگباری سریال ها را بدهید،لطف کرده جلوی این سریال سازی ها را که حتی یک ریال نیز نمی ارزند بگیرید!

سیدرضا اورنگ

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط