شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخباراضافه شدن ۸ بازیگر دیگر به هنری کویل در فیلم اکشن جدید...

اضافه شدن ۸ بازیگر دیگر به هنری کویل در فیلم اکشن جدید و جنگ جهانی دوم گای ریچی

اخبار هنری: به‌تازگی بازیگران بیشتری به جمع بازیگران فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare به کارگردانی گای ریچی و با بازی هنری کویل اضافه شده‌اند.

فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare قرار است فیلم بعدی گای ریچی باشد که جلوی دوربین می‌رود که این فیلم قرار است یک فیلم اکشن جاسوسی در دوران جنگ جهانی دوم باشد و هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن و ایزا گونزالس، بازیگر فیلم Baby Driver نقش‌های اصلی این فیلم اکشن را بازی خواهند کرد. حالا بازیگران بیشتری به فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare اضافه شده‌اند.

ددلاین گزارش داد که آلن ریچسون با سابقه بازی در سریال Reacher، هنری گلدینگ با سابقه بازی در فیلم The Gentlemen، هنری زاگا با سابقه بازی در فیلم The New Mutants، الکس پتیفر با سابقه بازی در فیلم Elvis & Nixon، کری الویس با سابقه بازی در فیلم Operation Fortune: Ruse de Guerre، هیرو فاینز-تیفین با سابقه بازی در فیلم The Woman King، بابز اولوسانموکون با سابقه بازی در فیلم Dune و تیل شوایگر با سابقه بازی در فیلم Inglourious Basterds هشت بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare اضافه شده‌اند.

جری براکهایمر، تهیه‌کننده فیلم Top Gun: Maverick به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare حضور دارد و مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن جاسوسی به‌زودی در ترکیه آغاز خواهد شد. این فیلم با الهام از وقایع واقعی و ترکیب آن با وینستون چرچیل، نخست وزیر وقت بریتانیا و داستان‌های جیمز باند به قلم ایان فلمینگ در دوران جنگ جهانی دوم تولید خواهد شد.

اگرچه فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare توسط استودیوی فیلمسازی پارامونت تحت قرارداد چندجانبه با براکهایمر تولید می‌شود، اما براکهایمر و تیمش هم‌اکنون در حال پیشنهاد فیلم به ناشران دیگر برای اکران بین‌المللی آن هستند و این فیلم اکشن جاسوسی هنوز دارای ناشری در آمریکا و دیگر کشورهای جهان نیست. فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre با بازی جیسون استاتهام و فیلم The Covenant با بازی جیک جیلنهال دو فیلم جدید ریچی در سال ۲۰۲۳ هستند و او برای کارگردانی فیلم Aladdin 2 و فیلم Hercules با دیزنی قرارداد دارد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط