پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهاخباراعلام تاریخ اکران فیلم جدید هیو جکمن؛ انتشار اولین تیزر

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید هیو جکمن؛ انتشار اولین تیزر

اخبار هنری : 

مدتی قبل فیلم Reminiscence (خاطره‌پردازی) به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی لیزا جوی موقتاً از تقویم اکران آثار شرکت برادران وارنر خارج شد. زمان نمایش آن اعلام شده است. این اثر علمی-تخیلی مهیج در تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) به سینماهای آمریکا و سرویس استریم HBO Max راه می‌یابد و در تاریخ ۲۵ اوت ۲۰۲۱ (۳ شهریور ۱۴۰۰) شاهد اکران بین‌المللی آن خواهیم بود. هیو جکمن با انتشار تیزر کوتاهی از فیلم خاطره‌پردازی در توییتر اذعان داشت: «شما در حال رفتن به سفری از طریق حافظه هستید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صدای مرا دنبال کنید. فیلم Reminiscence در تاریخ ۳ سپتامبر در سینماهای آمریکا و سرویس اچ‌بی‌او مکس به نمایش در می‌آید و اکران بین‌المللی آن از تاریخ ۲۵ اوت آغاز می‌شود.»

فیلم Reminiscence در ابتدا برای اکران در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود و اکنون با تأخیری تقریباً پنج ماهه به نمایش در می‌آید و با ریبوت فیلم Resident Evil (رزیدنت ایول) شرکت‌های اسکرین جمز و کنستانتین رقابت خواهد کرد. ربکا فرگوسن، بازیگر فیلم Mission: Impossible – Fallout (مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت)، تندی نیوتون، بازیگر سریال Westworld (وست‌ورلد)، دانیل وو، بازیگر فیلم Tomb Raider (مهاجم مقبره)، کلیف کرتیس، بازیگر فیلم The Dark Horse (اسب سیاه)، نیکو پارکر، بازیگر سریال The Third Day (روز سوم)، آنجلا سارافیان، بازیگر سریال Westworld، ناتالی مارتینز، بازیگر فیلم Death Race (مسابقه‌ی مرگ)، مارینا د تاویرا، بازیگر فیلم Roma‎ (رُما) و موژان آریا، بازیگر سریال See‎ (دیدن) از دیگر بازیگران فیلم Reminiscence هستند.

لیزا جوی درکنار جاناتان نولان، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و نویسنده‌ی سریال Westworld، مایکل دلوکا و آرون رایدر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم Reminiscence فعالیت می‌کند. این فیلم داستان یک محقق ذهن منزوی با نام نیکولاس بانیستر را روایت می‌کند که در آینده‌ای نزدیک در شهر میامی زندگی می‌گذراند و امکان زنده کردن هر خاطره‌ای را به مشتریانش می‌دهد. بااین‌حال زندگی نیک پس از ملاقات با یک مشتری مرموز با نام مِی کاملاً تغییر می‌کند و در جریان بازآفرینی خاطراتش دلباخته‌ی این زن می‌شود. در ادامه نیک در خاطرات یکی دیگر از مشتریانش مِی را درگیر یک سری جنایت خشونت‌آمیز می‌یابد و به جست‌وجو در دنیای تاریک گذشته می‌پردازد تا واقعیت را درباره‌ی معشوقه‌ی خود کشف کند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.

علی نوروزی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط