جمعه, مارس 29, 2024
خانهگفتگوامیر جدیدی در گفتگو با ورایتی: مردم کسی را قهرمان می‌کنند و...

امیر جدیدی در گفتگو با ورایتی: مردم کسی را قهرمان می‌کنند و سپس از روی حسادت او را پایین می‌کشند!

اخبار هنری: امیر جدیدی بازیگر فیلم «قهرمان» در گفتگویی با نیک ویوارلی از ورایتی درباره نقش رحیم و فیلم قهرمان صحبت کرده، در این مطلب آمده است:« اصغر فرهادی با «قهرمان» به دنبال سومین اسکار بین‌المللی خود است و جدیدی قصد دارد برای حمایت از فیلم در مراسم اسکار، به آمریکا سفر کند.»

در این گفتگو جدیدی درباره اولین دیدار خود با فرهادی اینطور می‌گوید:« من در آن زمان مشغول فیلمبرداری فیلم دیگری بودم و برای آن نقش حسابی ورزش کرده و روی فرم بودم. اولین چیزی که ایشان وقتی من را دید گفت این بود که:«باید همه چیزت را تغییر بدهی تا بتوانی این نقش را بازی کنی: وزن کم کن، کوچکتر شو، صدایت را عوض کن، یک جوردیگر راه برو، تمام استایلت و زبان بدنت را باید عوض کنی!»

جدیدی در ادامه این گفتگو درباره ذات این شخصیت می‌گوید:«به نظرم رحیم شخصیتی باوجدان است. او تلاش می‌کند وجدانش را پاک نگه دارد و با اینکه در فیلم می‌بینیم که او در این مسیر دچار تقلا می‌شود، اما نمی‌خواهد برای بیرون رفتن از یک وضعیت سخت دروغ بگوید، حتی وقتی حق دارد این کار را بکند.»

جدیدی در پاسخ سوال ورایتی که آیا با حرف فرهادی که گفته قهرمان درباره این است که چطور رسانه‌ها از مردم عادی قهرمان می‌سازند، گفت:«من قطعا با این حرف موافقم. بخشی از کار رسانه‌ها «خلق داستان» است که در این مورد خاص داستان قهرمانان است. این فیلم نشان می‌دهد که چقدر جامعه به قهرمان نیاز دارد و مردم کسی را قهرمان می‌کنند و سپس از روی حسادت خودشان او را پایین می‌کشند. به نظرم یک جامعه برای بقا تنها به یک «قهرمان» نیاز ندارد. بلکه هر کسی باید قهرمان خودش باشد. ما باید همه قهرمان خودمان باشیم و به همدیگر کمک کنیم تا هرکسی قهرمان خودش بشود.»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط