شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارامیر جدیدی شخصیت محبوب توییتر/ از کاربران ایرانی تا طرفدران غیر ایرانی

امیر جدیدی شخصیت محبوب توییتر/ از کاربران ایرانی تا طرفدران غیر ایرانی

اخبار هنری: به گزارش سینمادیلی بعد از اکران فیلم «قهرمان» در جشنواره کن بسیاری از کاربران توییتر در محل جشنواره کن به نقش مهم و موثر امیر جدیدی در این فیلم پرداختند و بسیاری دیگر از کاربران هم از تیپ و لباس او تعریف کردند. در کنار صدها کاربر ایرانی که درباره جدیدی نوشته‌اند کاربران دیگر کشورها درباره این بازیگر توییت کرده‌اند.

?در میان این نظرات نظرهای مختلفی در مورد جدیدی بوده از جمله کاربرانی که گفته اند: جدیدی وزن فیلم را به طور خاص حمل می‌کند، بازیگری که با بازی چند لایه‌ای بسیار جذاب است و تماشای لذت بسیار دارد. کاربر دیگری از کشف امیر جدیدی به عنوان یک بازیگر خوش‌تیپ ابراز خوشحالی کرده است.

?گرگوری الود نویسنده سایت پلی لیست در توییتی نوشته: «امیر جدیدی در فیلم جدید اصغر فرهادی حیرت انگیز است و عملا فیلم را بارها و بارها به اوج می‌برد. واقعا اگر فیلم در اسکار سال بعد حضور نداشته باشد شوکه می‌شوم. کاربر دیگری نوشته: «برای من بسیار جالب است که ایران و کن به ما امیر جدیدی را بخشیده.»

?برخی کاربران هم به شانس جدیدی برای جایزه اشاره کرده اند و نوشته اند: ممکن است امیر جدیدی شانس جایزه باشد؟ خیلی دوست دارم که بازی‌ای از فیلم فرهادی بتواند احتمال جایزه داشته باشد.

?کاربر دیگری نوشته: بازی امیر جدیدی در قهرمان را به شانس جایزه دریافت جایزه بازیگری اضافه کنید! کاربر دیگری گفته: سینمای فرهادی با قهرمان مثل همیشه جذاب و حیرت آور است مخصوصا درباره جامعه ایران. امیر جدیدی یکی از بهترین بازیگران بخش مسابقه است و پتانسیل بردن جایزه دارد.»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط