جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارانتخاب اعضای جدید هیئت مدیره‌‌ی انجمن صنفی تبلیغات سینمای ایران

انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره‌‌ی انجمن صنفی تبلیغات سینمای ایران

اخبار هنری : همزمان با برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی تبلیغات سینمای ایران، اعضای جدید هیئت مدیره‌‌ی این انجمن انتخاب شدند.
براساس گزارش روابط عمومی خانه‌‌ی سینما، مجمع عمومی انجمن صنفی تبلیغات سینمای ایران روز سه‌‌شنبه 29 بهمن ماه 1398 با حضور محمود کلاته نماینده‌‌ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل سالن سیف‌‌الله داد خانه‌‌ی سینما و با دستور جلسه‌‌ی زیر برگزار شد:
الف) تصویب اساس‌‌نامه‌‌ی انجمن
ب) انتخاب اعضای هیئت مدیره‌‌ و بازرس انجمن
پس از طرح دستور جلسه در این مجمع، کلیات اساس‌‌نامه به تصویب رسید و پس از اعمال تغییرات پیشنهادی برخی موارد و بندهای آن، انحلال کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمایی ایران به تصویب انجمن رسید. در ادامه انجمن صنفی تبلیغات سینمایی ایران تأسیس و با برگزاری انتخابات، هیئت مدیره، بازرس و اعضای علی‌‌البدل مشخص شدند.
از مجموع 68 رأی ریخته شده به صندوق، میثم میرزایی بیش‌‌ترین رأی را از آن خود کرد و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی تبلیغات سینمای ایران به شرح زیر انتخاب و معرفی شدند:
میثم میرزایی (68 رأی)، محمد روح‌‌الامین (43 رأی)، میثم معراجی (37 رأی)، مسعود رفیع‌‌زاده (36 رأی) و منصوره بسمل (29 رأی).
اعضای علی‌‌البدل هیئت مدیره:
حسین جمشیدی گوهری (26 رأی) و علی زادمهر (15 رأی).
بازرس اصلی:
نیما واعظی (47 رأی)
بازرس علی‌‌البدل:
نگین موسوی (13 رأی)
همچنین هیئت رئیسه‌‌ی مجمع عمومی نیز عبارت بودند از:
رئیس: فرامرز روشنایی
نایب رئیس: نیما واعظی
منشی: کتایون کارگشا
ناظر اول: محمدحسین هوشمندی
ناظر دوم: فرشاد شهلایی
گفتنی است در پایان این جلسه از مسعود نجفی رئیس سابق کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران تجلیل و قدردانی شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط