جمعه, آوریل 19, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیانتشار تریلر جدید اولین انیمیشن دنیای سینمایی مارول

انتشار تریلر جدید اولین انیمیشن دنیای سینمایی مارول

اخبار هنری :

مارول استودیو سرانجام تریلر جدیدی از انیمیشن ?What If را منتشر کرد که در پایان آن تاریخ شروع پخش اولین سریال انیمیشنی دنیای سینمایی مارول مشخص شده است.

تریلر جدیدی از انیمیشن ?What If منتشر شده است. تریلر جدید این سریال دنیای سینمایی مارول را به مولتی‌ورس می‌برد که در آن می‌توانیم با نسخه‌های متفاوت شخصیت‌های MCU ملاقات کنیم. تریلر با صحنه ابتدایی فیلم Iron Man آغاز می‌شود که اریک کیلمانگر ظاهرا تونی استارک را نجات می‌دهد که به خوبی فضا سریال ?What If و متفاوت بودن هر اتفاق در این سریال انیمیشنی نسبت به فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را نشان می‌دهد.

در طول تریلر با شخصیت‌های آشنایی مثل دکتر استرنج، مرد عنکبوتی و ثور نیز مواجه می‌شویم و البته شخصیت‌های دیگری مثل هاوارد اردک و کاپیتان بریتانیا (نسخه پگی کارتر شخصیت کاپیتان آمریکا) را نیز می‌توان مشاهده کرد. همچنین شاهد حضور واچر نیز هستیم که جفری رایت صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد و بینندگان را به سفری به سمت ناشناخته‌ها دعوت می‌کند. همچنین علاوه‌بر نسخه زامبی کاپیتان آمریکا، نسخه زامبی آیرون من هم حضور دارد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید انیمیشن ?What If را تماشا کنید:

همچنین در پایان تریلر مشخص شد که پخش انیمیشن ?What If از روز چهارشنبه، ۱۱ اوت/آگست (۲۰ مرداد) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. فصل اول این سریال انیمیشنی در ۱۰ قسمت تولید شده و همچنین ساخت فصل دوم آن نیز تایید شده است که مانند فصل اول قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود. علاوه‌بر تریلر، مارول اولین پوستر رسمی سریال ?What If را نیز منتشر کرده است:

جفری رایت، هایلی اتول، چادویک بوزمن، سباستین استن، جاش برولین، دومینیک کوپر، مایکل داگلاس، کارن گیلان، کریس همسورث، تام هدیلتسون، ساموئل ال جکسون، مایکل بی جردن، ناتالی پورتمن، جرمی رنر، پل راد، مایکل روکر، مارک رافلو، تایکا وایتیتی، از جمله صداپیشگان انیمیشن ?What If هستند. رایان اندروز وظیفه کارگردانی و ای سی بردلی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال ?What If را بر عهده داشته‌اند.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط