جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخبارانتشار تریلر جدید فیلم Shang-Chi ؛ بازگشت غافلگیرکننده یک شخصیت شرور

انتشار تریلر جدید فیلم Shang-Chi ؛ بازگشت غافلگیرکننده یک شخصیت شرور

اخبار هنری:

مارول استودیو تریلر جدیدی از فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از این فیلم ابرقهرمانی است.

تریلر جدیدی از فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings منتشر شده است. مارول استودیو تریلر جدیدی از فیلم Shang-Chi را منتشر کرد که در طول این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از ونوو، پدر شانگ چی و قدرت‌هایش بودیم که او درواقع ماندرین واقعی دنیای سینمایی مارول است. همچنین در طول تریلر شانگ چی قدرت‌های خود را به‌دست می‌آورد و در پایان شاهد مبارزه او با پدرش هستیم که قابل انتظار است که این نبرد در اواخر فیلم رخ دهد.

در طول تریلر جدید فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings شاهد مواجه شدن شانگ چی با یک اژدها هستیم که منشا قدرت‌های او خواهد بود و وی باید این اژدها که در درون آب حضور دارد، شکست دهد. اگرچه برخی از طرفداران امیدوار هستند تا این اژدها Fin Fang Foom باشد، اما براساس محصولات فیلم، این اژدها قرار است The Great Protector نام داشته باشد که البته ممکن است نسخه متفاوت و اختصاصی MCU از Fin Fang Foom باشد. اما شاید مهم‌ترین بخش تریلر جدید فیلم Shang-Chi بخش پایانی آن باشد.

در این صحنه شاهد حضور شخصیت Abomination، دشمن هالک هستیم که در حال مبارزه با وانگ، دستیار دکتر استرنج هستیم. پیش از این شاهد حضور بندیکت وانگ در استرالیا بودیم و همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی شده بود. همچنین شخصیت Abomination قرار است در سریال She-Hulk نیز حضور داشته باشد، اما بدون شک حضور افتخاری این شخصیت در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings می‌تواند جالب توجه باشد. تیم راث نقش Abomination را بر عهده دارد و فعلا اطلاعات بیشتری از نقش او در این فیلم در دسترس نیست.

سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ونوو، آوکافینا در نقش کتی، رونی چینگ در نقش جان جان، فلورین مانتینو در نقش ریزور فست، میشل یئو در نقش جیانگ نان، فالا چن در نقش جیانگ لی و منگر ژانگ در نقش زیالینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنیل کرتون وظیفه کارگردانی فیلم Shang-Chi را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام بر عهده داشته است.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings برای اکران در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) برنامه‌ریزی شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط