چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخباراولین تجربه‌‌ی مارتین اسکورسیزی در ژانر وسترن

اولین تجربه‌‌ی مارتین اسکورسیزی در ژانر وسترن

اخبار هنری : طبق برنامه‌‌ریزی‌‌های انجام شده، فیلم‌‌برداری تازه‌‌ترین فیلم مارتین اسکورسیزی با نام «قاتلین ماه گُل» در ماه مارس 2020 آغاز خواهد شد.
رابرت دنیرو و لئوناردو دیکاپریو بازیگران اصلی این فیلم خواهند بود.
اخیرا اسکورسیزی در مصاحبه‌‌ای اعلام کرده است که این فیلم اولین فیلم وی در ژانر وسترن خواهد بود. «قاتلیین ماه گُل» بر اساس رمان تاریخی «دیوید گرن» ساخته می‌‌شود.
اسکورسیزی در مصاحبه با پریمی‌‌یر می‌‌گوید: این فیلم به‌‌نظرم وسترن است. داستان در سال 1921-1922 در اوکلاهاما روی می‌‌دهد. کابوی‌‌ها قطعا در فیلم حضور دارند، اما هم اسب دارند و هم اتومبیل. فیلم در مورد قبیله‌‌ی سرخپوستانی به نام اوسج است که بدترین مناطق سکونت ، به آن‌‌ها تعلق دارد. آن‌‌ها عاشق این سرزمین می‌‌شوند چون فکر می‌‌کنند که سفیدپوستان هرگز به آن‌‌جا نخواهند آمد، اما وقتی نفت در آن‌‌جا کشف می‌‌شود و اهالی قبیله‌‌ی اوسج ثروتمند می‌‌شوند سفیدپوستان و اروپایی‌‌ها به آن‌‌جا می‌‌آیند. در نتیجه همه چیز از بین می‌‌رود.
فیلم اسکورسیزی قتل‌‌های قبلیه‌‌ی اوسج را هدف قرار داده است. گفتنی است پارامونت در ژوئن 2019 امتیاز پخش این فیلم را خریداری کرد و اسکورسیزی پس از همکاری با نتفلیکس در «ایرلندی» دوباره به همکاری با استودیوهای بزرگ هالیوود بازگشته است.
آن‌‌گونه که عنوان شده زمان احتمالی برای عرضه‌‌ی فیلم در سال 2021 خواهد بود.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط