جمعه, مارس 29, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های خارجیاولین تریلر فیلم Killers of the Flower Moon لئوناردو دیکاپریو و مارتین...

اولین تریلر فیلم Killers of the Flower Moon لئوناردو دیکاپریو و مارتین اسکورسیزی

اخبار هنری: پارامونت و اپل اولین تریلر فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو منتشر کردند.

فیلم Killers of the Flower Moon قرار است در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم کن امسال برای اولین‌بار نمایش داده شود و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این فیلم موردانتظار منتشر شده است. پس از یک انتظار نسبتا طولانی پارامونت و اپل بالاخره اولین تیزر تریلر فیلم Killers of the Flower Moon را منتشر کردند که در آن شاهد تصاویر پر تنش و جذاب زیادی هستیم که می‌تواند هیجان طرفداران را چند برابر کند. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

فیلم Killers of the Flower Moon براساس کتابی به‌همین نام اثر دیوید گرن ساخته می‌شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، اما فیلمنامه فیلم نسبت به منبع اقتباسش با تغییراتی از جمله نقش لئوناردو دی‌کاپریو مواجه شده است. اتفاقات این فیلم در دهه ۲۰ میلادی در اکلاهما جریان خواهد داشت. اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump و فیلم The Curious Case of Benjamin Button، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم قاتلان ماه کامل به‌همراه اسکورسیزی را بر عهده داشته است.

لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونز، لیلی گلداستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایسبل، استرگیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شپرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Killers of the Flower Moon حضور دارند. مارتین اسکورسیزی وظیفه کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.

اکران محدود فیلم قاتلان ماه کامل در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) آغاز خواهد شد و در ادامه اکران گسترده فیلم Killers of the Flower Moon برای تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برنامه‌ریزی شده است و این فیلم در زمان نامشخصی از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط