چهارشنبه, آوریل 24, 2024
خانهاخباراکران آنلاین مستند بلند «رنج زیر پوست»

اکران آنلاین مستند بلند «رنج زیر پوست»

به گزارش اخبار هنری به نقل از روابط‌ عمومی گروه سینمایی هنروتجربه، با موافقت و همکاری سرمایه‌گذاران و تهیه‌کننده فیلم، از روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه فیلم مستند بلند «رنج زیر پوست» این هنرمند فقید در قالب اکران آنلاین (برخط) در سامانه هاشور به نمایش در می‌آید و تمامی عواید حاصل از فروش بلیت این اثر به خانواده مرحوم جعفری‌راد تقدیم خواهد شد.
زنده‌یاد محسن جعفری‌راد متولد گیلان و شهر رحیم‌آباد و دانش‌آموخته انجمن سینمای جوان لاهیجان بود. او بعد از ساخت ۱۰ فیلم کوتاه مستند و داستانی، مستند «رنج زیر پوست» را به عنوان اولین فیلم بلند خود ارائه کرد و با این فیلم در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» حضور یافت.
آخرین مستند زنده‌یاد محسن جعفری‌راد به نام «طلای قهوه‌ای» محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به زودی آماده نمایش می‌شود.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط