شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخباراکران فیلم Infinite با بازی مارک والبرگ تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاد

اکران فیلم Infinite با بازی مارک والبرگ تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاد

اخبار هنری : شرکت پارامونت از عقب افتادن تاریخ اکران فیلم Infinite با بازی مارک والبرگ و تغییر تاریخ اکران انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز تغییرات بیشتری در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود ایجاد کرده است. پارامونت در ابتدا اعلام کرد که اکران فیلم Infinite (اینفینیت) که پیش از این برای اکران در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده بود، تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده و اکنون این فیلم اکشن، مهیج و علمی تخیلی قرار است در تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) که هفته روز یادبود خواهد بود، به‌روی پرده‌های سینما برود. فیلم Infinite یکی از فیلم‌های اکشن و بلاک باستری تابستان امسال بود که پس از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی و بسته شدن سالن‌های سینما، باعث شد تا پارامونت برنامه اکران این فیلم را تغییر دهد و تا در زمان بهتری در سینماها نمایش داده شود.

همچنین انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run (فیلم باب‌اسفنجی: اسفنج در حال فرار) که اخیرا اکرانش به علت شیوع ویروس کرونا تا تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) عقب افتاده بود، حال اکرانش یک هفته دیگر عقب افتاد تا این انیمیشن سینمایی اکنون به‌جای فیلم Infinite در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) اکران شود. حال هالیوود امیدوار است تا به‌زودی شرایط به حالت عادی بازگردد و شاهد تغییراتی بیشتر در برنامه اکران فیلم‌ها نباشیم که در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی شرایط به حالت عادی باز خواهد گشت. مارک والبرگ، چویتل اجیوفور، سوفی کوکسون، دیلن اوبرایان، والیس دی یوهانس هاوکور یوهانسون و کی الکساندر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Infinite حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آنتوان فوکوآ، کارگردان دو قسمت فیلم The Equalizer (ایکوالایزر)، وظیفه کارگردانی فیلم اینفینیت را بر عهده خواهد داشت. فیلم Infinite داستان گروهی از مردان و زنان را دنبال می‌کند که به‌طور مداوم در قرن‌های مختلف تجدید حیات می‌کنند تا به مبارزه با یک دیوانه بسیار شرور که قصد نابودی و تخریب دنیا را دارد، بپردازند. به‌نظر می‌رسد که سرنوشت سیاره به یک مرد که از بیماری اسکیزوفرنی رنج می‌برد، متصل شده باشد و او باید متوجه شود که خیالات و رویاهای او خاطرات زندگی‌های بی‌شماری در گذشته است. همچنین جان لی هنکاک و ایان شور وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن که اقتباسی از رمانی به‌نام The Reincarnationist Papers اثر دکتر اریک مایکرانز، است، را بر عهده داشته‌اند.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط