شنبه, آوریل 20, 2024
خانهاخبارباکس آفیس : صدرنشینی Abominable با افتتاحیه ۲۱ میلیون دلاری

باکس آفیس : صدرنشینی Abominable با افتتاحیه ۲۱ میلیون دلاری

اخبار هنری : انیمیشن Abominable «نفرت‌انگیز» جدیدترین اثر استودیوی انیمیشن سازی دریم‌ورکس فاتح باکس آفیس این هفته شد. در این فیلم کلوئی بنت (Chloe Bennett) نقش یکی از اعضای گروهی را بازی می‌کند که باید به یک یتی جذاب و جادویی کمک کنند راه خودش به خانه را پیدا کند. Abominable در حد انتظارات ظاهر شده و با فروش داخلی ۲۱ میلیونی و فروش خارجی ۱۰ میلیونی افتتاحیه کلی خودش را به ۳۰ میلیون دلار رساند. این فیلم که در ۴۲۴۲ سینما اکران شده میانگین فروش ۵۰۰۰ دلار در هر سینما را داشته و در سایت سینمااسکور هم نمره A دریافت کرده است. با وجود این افتتاحیه قابل تحسین، Abominable هنوز راه زیادی برای تبدیل شدن به یک برد اقتصادی دارد؛ این فیلم برای این کار باید بودجه ۷۵ میلیونی خودش را جبران کند.

فروش Downton Abbey با وجود اکران در ۳۱۱ سینمای بیشتر نسبت به هفته قبل ۵۳٪ کاهش داشت و در دومین هفته اکرانش جایگاه دوم باکس آفیس را از آن خود کرد. بزرگترین فیلم اکرانی استودیوی فوکوس فیچرز این هفته فروش ۱۴.۵ میلیونی داشت تا فروش کلی خودش را به ۱۰۷ میلیون دلار برساند.

Hustlers «شیادان» در هفته سوم اکرانش همچنان پرقدرت به کارش ادامه می‌دهد و با وجود افت فروش ۳۲٪ هنوز فروش خوبی دارد. این فیلم این هفته هم فروش ۱۱.۵ میلیونی داشت تا فروش کلی خودش را به ۹۵ میلیون دلار برساند. این فروش کاملا قابل تحسینی است، مخصوصا با توجه به اینکه STX این فیلم را با بودجه ۲۰ میلیونی ساخته است.

دو جایگاه بعدی در اختیار تنها فیلم ترسناک و تنها فیلم علمی تخیلی باکس آفیس قرار دارند: IT: Chapter Two «آن: قسمت دوم» و Ad Astra «به سوی ستارگان» فروش خیلی نزدیکی داشته و به ترتیب با فروش ۱۰.۴ میلیونی و ۱۰.۱ میلیونی چهارم و پنجم شدند. این دو فیلم گروه مخاطبان متفاوتی را هدف گرفته‌اند، که دلیل فروش خوب آن‌ها هم همین است. این موفقیت برای هردو فیلم به زودی و با اکران فیلم مورد انتظار Joker «جوکر» به پایان خواهد رسید.

دیگر تازه اکرانی این هفته فیلم بیوگرافی Judy «جودی» با بازی رنه زلوگر ( Renee Zellweger) است که شروع خوبی داشت. Judy که در جایگاه هفتم باکس آفیس قرار دارد فروش خوب ۳ میلیونی داشت.

سه فیلم آخر باکس آفیس هم به این ترتیب هستند: Good Boys «پسران خوب» با فروش ۲ میلیونی، بازسازی لایو اکشن The Lion King «شیر شاه» با فروش ۱.۶ میلیونی و Angel Has Fallen «انجل سقوط کرده است» با فروش ۱.۵ میلیونی. قابل توجه است که The Lion King در ۱۱امین هفته اکرانش به سر می‌برد، اما به لطف عملکرد عالی خودش فروش کلی آن به ۱.۶۴۰ میلیارد دلار رسیده است.

جدول باکس آفیس این هفته را در زیر مشاهده می‌کنید. هفته آینده بالاخره فیلم مورد انتظار Joker اکران خواهد شد که انتظار می‌رود با فروش احتمالی بیش از ۸۰ میلیون دلاری علاوه بر شکستن رکورد اکتبر فیلم Venom «ونوم» صدرنشین بی‌رقیب باکس آفیس هفته آینده شود.

 

منبع : آریامووی

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط