جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخباربرزو نیک نژاد: فیلم دوزیست برای اکران در سینما ساخته شده است

برزو نیک نژاد: فیلم دوزیست برای اکران در سینما ساخته شده است

اخبار هنری : برزو نیک نژاد، کارگران فیلم سینمایی دوزیست در رابطه با اکران این فیلم، می‌گوید دوزیست برای اکران در سینماها ساخته شده است.

فیلم سینمایی «دوزیست» به عنوان جدیدترین ساخته‌ی بروز نیک نژاد در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، برزو نیک نژاد، کارگردان فیلم سینمایی «دوزیست» درباره وضعیت این فیلم ایرانی برای اکران صحبت کرده است. با توجه به گسترش صحبت‌ها درباره اکران آنلاین، بروز نیک نژاد این موضوع را در باب مقوله اکران آنلاین فیلم سینمایی «دوزیست» مطرح کرده است. برزو نیک نژاد در باب اکران آنلاین فیلم‌ها می‌گوید:

من اطلاع و آگاهی کامل درباره اکران آنلاین ندارم چون یک اتفاق نوپا و جدید است و باید زمان بگذرد تا متوجه شویم چه سرانجامی پیدا می‌کند.

وی افزود:

به طور کلی به نظرم سینما یک نوستالژی است و خودم دوست دارم فیلم را روی پرده سینما ببینم. من نود درصد فیلم‌هایی را که در ایران ساخته می‌شود روی پرده نقره‌ای می‌بینم چون دوست ندارم یک فیلم سینمایی را در قاب تلویزیون ببینم، چه رسد در قاب‌های کوچک‌تری مثل تبلت و موبایل! ترجیحم این است که همه فیلم‌های سینمایی را روی پرده سینما ببینم.

نیک نژاد اضافه کرد:

قطعاً علاقه‌مندی من این است که «دوزیست» روی پرده سینما دیده شود، چون بر اساس ابعاد سینما ساخته شده است، هرچند این فیلم نماهای بسته زیادی دارد اما محاسبات ما برای ساخت آن، بر اساس پرده سینما بوده است. خودم هم دوست دارم این اثر در سینما اکران شود.

نیک نژاد درباره داستان فیلم سینمایی «دوزیست» می‌گوید:

فیلم «دوزیست» قصه‌ای دارد که بعید می‌دانم به این زودی‌ها رنگ کهنگی به خود بگیرد. من می‌دانم که معنی کهنه نشدن این است که یک فیلم می‌تواند حتی بیست سال بعد هم تماشایی باشد و تازگی خود را حفظ کند، در عین حال حتماً‌ بهتر است از زمان تماشای فیلم زیاد نگذرد. امیدوارم این اتفاق برای «دوزیست» رخ ندهد و زودتر و در دوران پساکرونا به نمایش دربیاید با این وجود هر تصمیمی که تهیه‌کننده فیلم بگیرد برای من قابل احترام و اجراست.

فیلم سینمایی «دوزیست» با بازی جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، الهام اخوان و سعید پورصمیمی ساخته شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط