جمعه, آوریل 19, 2024
خانهاخباربهروز افخمی: ساخت «سن پطرزبورگ ۲» را خیلی جدی نگیرید

بهروز افخمی: ساخت «سن پطرزبورگ ۲» را خیلی جدی نگیرید

اخبار هنری : بهروز افخمی کارگردان «سن پطرزبورگ» درباره اخبار منتشر شده درباره ساخت قسمت دوم این فیلم سینمایی گفت: ساخت سری دوم «سن پطرزبورگ» را خیلی جدی نگیرید. آقای اعتباریان هر چند وقت یکبار این جمله را می‌گوید و بعد هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد! البته اگر قرار باشد این طور که گفتند در چند ماه آینده این کار را کلید بزنند، قطعا من کارگردانش نیستم اما خیلی هم باورم نمی‌شود که این بار هم قرار باشد چنین کاری اتفاق بیفتد.

البته که دوست دارم ایشان این فیلم را بسازد چون به رای داوری خانه سینما چنانچه این فیلم ساخته شود، ۵ درصد از سهامش برای من است چون از کارگردانی سری اول فیلم طلب داشتم و قرار شد ۵ درصد سری دوم فیلم هر وقت ساخته شود به من برسد. خودم هم مدتی در فکرش بودم تا این فیلم را بسازم اما به چند دلیل می‌شود گفت عملی نیست. «سن پطرزبورگ» بر پایه دو کاراکتر اصلی داستان یعنی پیمان قاسمخانی و محسن تنابنده پیش می‌رود. دو نفری که به خاطر مشغله‌های کاری‌شان، هماهنگ کردن‌شان برای بازی در این پروژه تقریبا کاری نشدنی یا خیلی خیلی دشوار است. تازه این جدای از دستمزدهای گران این دو ستاره است که چنین فیلمی را در مسیر ساختش چنان گران تمام می‌کند که صرفه اقتصادی ندارد. تازه اگر همه این موارد هم باشد، پیمان و محسن با گذشت نزدیک ۱۵ سال، دیگر آن چابکی قبل را برای بازی در نقش‌های‌شان را ندارند.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط