شنبه, آوریل 20, 2024
خانهنوستالژیبه بهانه درگذشت آنا کارینا

به بهانه درگذشت آنا کارینا

اخبار هنری : آنا 14 ساله بود که مدرسه را رها کرد، در 17 سالگی وارد پاریس شد. بی‌پول بود و در خیابان زندگی می‌کرد و چون به زبان فرانسوی آشنایی نداشت نمی‌توانست با مردم ارتباط برقرار کند.

یک روز که بر روی صندلی کافه‌ای نشسته بود، یک زن که در صنعت تبلیغات و مدلینگ فعالیت می‌کرد، از چهره‌اش خوشش آمد و او را دعوت به کار کرد. آنا به‌عنوان فتو مدل مشغول به کار شد، بعد از مدتی معروف شد و توانست با غول‌های صنعت مد، پیر کاردن و کوکو شانل همکاری کند.
یکی از عکس‌های آنا توجه ژان-لوک گدار، کارگردان شهیر فرانسه را به خود جلب کرد. گدار از او دعوت به همکاری کرد و در سال 1960 در نقش اصلی فیلم «سرباز کوچک» (Le Petit Soldat) به کارگردانی گدار بازی کرد.
این‌دو بعدها عاشق هم شدند و ازدواج کردند، و به این شکل آنا تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین بازیگران سینمای فرانسه شد. آنا کارینا، چند روز قبل، در سن 79 سالگی بر اثر سرطان در پاریس درگذشت.
این عکس کافه دو مگو (Les Deux Magots) در محله سن ژرمن پاریس است که مسیر زندگی آنا کارینا را عوض کرد.

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط