پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024
خانهاخباربیانیه کانون کارگردانان در حمایت از زنان آسیب‌دیده سینما:«مدافع حرکت جمعیِ زنان...

بیانیه کانون کارگردانان در حمایت از زنان آسیب‌دیده سینما:«مدافع حرکت جمعیِ زنان سینما هستیم»

اخبار هنری: بعد از بازتاب‌های رسانه‌ای و انتقادات از صحبت‌های نمایندگان سه صنف سینمایی علیه جریان «می تو» در سینما در دیدار با رئیس سازمان سینمایی، کانون کارگردانان با انتشار بیانیه‌ای رسمی ضمن حمایت از زنان آسیب دیده صحبت‌های نماینده کارگردانان در این جلسه را نظر شخصی او دانست.

?در این بیانیه آمده:«کانون کارگردانان سینمای ایران همواره مدافع هر تصمیم فردی و جمعی در جهت اصلاح شرایط فعالیت حرفه‌ای در سینمای ایران ، از جمله حرکت‌ جمعی زنان برای ایجاد فضای کارِ سلامت ، با هدف حمایت از حقوق زنان و سایر افراد آسیب دیده در سینمای ایران‌ بوده است . کانون همچنین خواستار فراهم‌ کردن شرایطی جهت تعامل هر چه بیشتر بین‌ نمایندگان زنان سینما، صنوف سینمائی و خانه سینما برای رسیدگی سریع و درست به شکایات بوده است.

?ولی اخیرا و در جلسه ای صنفی، اظهاراتی از قول نماینده کانون در مورد این جنبش در سینمای ایران منتشر شده که استنباطی شخصی بوده و موضع رسمی کانون کارگردانان سینمای ایران نیست.»

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط