پنج‌شنبه, مارس 28, 2024
خانهویدئوتریلر فیلم های ایرانیبی مادر - معرفی فیلم های راه یافته به چهلمین جشنواره فیلم...

بی مادر – معرفی فیلم های راه یافته به چهلمین جشنواره فیلم فجر

اخبار هنری: معرفی فیلم های راه یافته به چهلمین جشنواره فیلم فجر

۱- «بی مادر»
نویسنده و کارگردان: سید مرتضی فاطمی
تهیه کننده: محمدرضا مصباح – علی اوجی

?درباره کارگردان
«بی مادر» نخستین ساخته سینمایی مرتضی فاطمی است. فاطمی متولد ۱۳۶۲ و از کارگردان های جوان این دوره از جشنواره فجر است. او فعالیتش را با روزنامه نگاری شروع کرد و در کنار فعالیت های رسانه ای، وارد عرصه مستند سازی وتهیه کنندگی شد.

?ترکیب بازیگران
امیر آقایی، میترا حجار، پژمان جمشیدی و پردیس پورعابدینی، علی اوجی، سارا محمدی، بیتا عزیزاوقلی، شیرین ضابطیان، فاطمه میرزایی گروه بازیگران «بی مادر» را تشکیل می دهند.

?داستان فیلم:
داستان فیلم «بی‌ مادر» درباره زندگی آرام یک زوج است که با پا فشاری یکی از آن‌ها روی تصمیم‌اش، ناخواسته وارد آزمایش‌ها و دو راهی‌ها و مخاطرات اخلاقی می‌شود. در خلاصه داستان منتشرشده فیلم آمده: انسان چیزی را به دست نمی ‌آورد مگر اینکه چیزهایی را از دست بدهد و هر تصمیمی بهایی دارد که باید پرداخته شود . . .

اخبار هنریhttps://artnewspress.com
با استعانت از خداوند متعال و جمعی از دوستان هنر سینما، اولین پایگاه خبری سینمایی چند زبانه ، در اسفند 97 به صورت آزمایشی و در تاریخ 4 اردیبهشت 98 مصادف با نیمه شعبان و میلاد مهدی (عج) افتتاح و تامین محتوا گردید. هدف از افتتاح این پایگاه خبری ایجاد تعامل بین فرهنگ کشورها و دوستداران و علاقه مندان اخبار سینما، اطلاع رسانی جشنواره ها و فستیوال‌های سینمایی در ایران و جهان می باشد ، ما و تیم خبری بر این باور هستیم هنر مرز نمی‌شناسد،
اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط