جمعه, مارس 29, 2024
خانهاخبارتاریخ انتشار فصل سوم سریال Disenchantment اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Disenchantment اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر

اخبار هنری : شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر و پوستر، تاریخ انتشار فصل سوم سریال Disenchantment را تایید و اعلام کرده است.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال Disenchantment (افسون زدایی) تایید و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که بخش سوم این سریال انیمیشنی که در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. همچنین نتفلیکس اولین تریلر فصل سوم انیمیشن Disenchantment را نیز منتشر کرده است که در آن پرنسس بین باید با سرنوشت خود، بازگشت مادرش و توطئه‌هایی که علیه او در حال انجام است، مواجه شود و در طول این تریلر شاهد نمایش تصاویر زیادی از اتفاقات فصل سوم این انیمیشن سریالی هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

ابی جاکوبسون در نقش بین، نت فکسون در نقش الفو، اریک آندره در نقش صداپیشه شخصیت لوسی، جان دی‌مگیو، بیلی وست، موریس لا‌مارک، ترسی مک‌نیل، دیوید هرمن، مت بری، جنی باتن، ریچ فولچر، نوئل فیلدینگ و لوسی مونت‌گومری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در سریال Disenchantment حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند. مت گرونینگ، خالق سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) و سریال Futurama (فیوچراما)، وظیفه ساخت سریال Disenchantment را بر عهده دارد. همچنین در ادامه می‌توانید اولین پوستر فصل سوم این سریال انیمیشنی را نیز مشاهده کنید:

اگرچه در ابتدا نتفلیکس اعلام کرده بود که فصل اول و دوم سریال Disenchantment در قالب دو بخش ۱۰ قسمتی منتشر خواهند شد، اما در ادامه تصمیم به تغییر آن گرفت و حالا هر فصل به‌عنوان یک بخش یا فصل کامل شناخته می‌شود. اگرچه این سریال انیمیشنی نقدهای متوسطی را دریافت کرده، اما ظاهرا انیمیشن Disenchantment توانسته با استقبال خوبی از بینندگان نتفلیکس مواجه شود و تا به امروز این سریال انیمیشنی برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

اتفاقات انیمیشن Disenchantment در دوران قرون وسطی و امپراطوری رو به زوال دریم‌لند (Dreamland) جریان دارد. این سریال داستان و ماجراجویی‌های خطرناک و همچنین پر از بدبختی یک پرنسس دائم الخمر به نام بین را دنبال می‌کند. پرنسس بین در این ماجراجویی تنها نیست و یک الف به‌نام الفو و یک شیطان به نام لوسی، او را همراهی می‌کنند. در طی این مسیر پر از مانع، این سه دوست عجیب و غریب قرار است با غول‌های بزرگ، روح‌ها، انسان‌های درنده، شیطان و جن‌ها، ترول‌ها، شیرماهی‌ها و بسیاری از انسان‌های احمق روبه‌رو شوند.

مسیح کریمی

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

مطالب مرتبط